🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آمار های جدید جهانی از تعداد مبتلایان، جان باختگان و بهبودیافتگان کرونا جدول

به گزارش گروه بین الملل اخبار ، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳۶۷۵۱۵۰۲ نفر، شمار جان باختگان به ۱۰۶۶۸۵۶ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۲۷۶۶۴۶۵۵ نفر افزایش یافته است.

بر اساس آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۳۶۷۵۱۵۰۲ نفر و شمار جان باختگان به ۱۰۶۶۸۵۶ نفر افزایش یافته است.

تا این لحظه آمریکا با هفت میلیون و هشتصد و سی و سه هزار و هفتصد و شصت و سه نفر، هند با شش میلیون و نهصد و سه هزار و هزار و هشتصد و دوازده نفر، برزیل با پنج میلیون و بیست و نه هزار و پانصد و سی و نه نفر، روسیه با یک میلیون و دویست و شصت هزار و یکصد و دوازده نفر، کلمبیا با هشتصد و هشتاد و شش هزار و یکصد و هفتاد و نه نفر، اسپانیا با هشتصد و هشتاد و چهار هزار و سیصد و هشتاد و یک نفر، آرژانتین با هشتصد و پنجاه و شش هزار و سیصد و شصت و نه نفر، پرو با هشتصد و سی و هشت هزار و چهارصد و شانزده نفر، مکزیک با هفتصد و نود و نه هزار و یکصد و هشتاد و هشت نفر، آفریقای جنوبی با ششصد و هشتاد و شش هزار و هشتصد و نود و یک نفر، در رده‌های اول تا دهم ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند.

آمار‌های جدید جهانی از تعداد مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان کرونا+ جدول

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋