🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروع طرح گندزدایی در فضای سبز شهری کرمانشاه

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از شروع طرح گندزدایی ۸۶۰ هکتار فضای سبز شهری کرمانشاه برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ فرامرز رحمتی زاده مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا کار گندزدایی پارک‌های سطح شهر در چندین نوبت انجام شده، گفت : در طرح جدید برنامه داریم بصورت روتین و منسجم‌تر این کار صورت گیرد.

او با اشاره به تعطیلی پارک‌ها و فضا‌های سبز شهری گفت : متاسفانه در این بین برخی افراد به قوانین توجه نکرده و وارد فضای پارک‌ها می‌شوند و در همین راستا باید این محیط‌ها گندزدایی شود تا خطر انتقال کرونا از سوی این افراد به جامعه کاهش یابد.

او در خصوص ایجاد ممنوعیت برای ورود افراد به حریمِ پارک‌ها و فضا‌های سبز، افزود: ایجاد ممنوعیت و محدودیت حقیقتا کار دشواری است، چرا که بطور مثال پارک شرقی ۸۴ هکتار وسعت دارد که محصور نیست و باید چه تعداد نیرو به کار ببریم تا بتوانیم از ورود افراد به حریم آن جلوگیری کنیم.

رحمتی زاده افزود: تنها راهکار موثر در این زمینه آگاه سازی و آموزش به مردم است و مردم باید بدانند که ورود به پارک و فضا‌های سبز در شرایط شیوع کرونا می‌تواند برای آن‌ها خطرناک بوده و سلامت آن‌ها و عزیزانشان را تهدید کند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به سهل انگاری عده‌ای مجبوریم کار گندزدایی و ضدعفونی پارک‌ها و فضا‌های سبز را انجام دهیم و این کار از امروز (۱۴ مهر) در سطح تمام مناطق شهرداری شروع می‌شود.

رحمتی زاده با اشاره به وسعت ۸۶۰ هکتاری فضا‌های سبز شهری کرمانشاه گفت: در این طرح تمام اِلمان‌ها، وسایل بازی و وسایل ورزشی در محدوده فضا‌های سبز شهری با استفاده از "آب ژاول" گندزدایی می‌شود.

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با اشاره به وجود ۲۳۶ پارک در سطح شهر کرمانشاه، گفت: در کنار بحث گندزدایی، تلاش داریم در این طرح کار "جرم زدایی" وسایل بازی و ورزشی و شست و شوی کامل این وسایل را نیز انجام دهیم .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋