🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از دستگاه های مختلف برای حل مشکلات کسبه بازارچه دیلم کمک می گیریم بازارهای ناایمن شناسایی و ایمن سازی شوند

استاندار بوشهر گفت: مشکلات کسبه بازارچه دیلم با کمک گرفتن از دستگاه‌های مختلف از جمله اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری حل و فصل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز در جلسه هم مسئولان شهرستان دیلم را دعوت کردیم و هم مالکین و مستاجرین بازارچه ساحلی این شهر که پنجشنبه (دهم مهر) دچار آتش سوزی شد.

او افزود: این کسبه ۱۸ سال پیش به زعم خودشان تفاهمی را با شهرداری منعقد به این عنوان که شهرداری مالک است و این افراد هم مالکیت را از شهرداری خریده‌اند.

استاندار بوشهر ادامه داد: بنا‌های ساخته شده در بازارچه ایمنی لازم را نداشت. فایبرگلاس بوده است زود آتش گرفته و خاموش کردنش هم سخت بوده است همه امکانات را به کار گرفتیم، اما همه چیز سوخت.

گراوند گفت: امروز به راه و شهرسازی ماموریت دادیم که موضوع مالکیت زمین را پیگیری کنند نیاز بود از طریق رئیس سازمان ملی زمین و مسکن هم پیگیری خواهد شد تا بتوانیم موضوع واگذاری زمین را حل کنیم یا به مردم مستقیم یا به شهرداری واگذار شود و شهرداری که پیش از این پول گرفته در قالب واگذاری قبلی مشکل مردم را حل کند.

او عنوان کرد: درباره با تسهیلات نشستی با شبکه بانکی استان خواهیم داشت که به این افراد مهلت بدهد یا اگر تقاضای وام دارند با آنان همکاری کند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در عین حال دنبال این هستیم از دستگاه‌هایی مانند بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام بخواهیم اگر امکان دارد کمک کنند.

گراوند افزود: شهرداری قرار شد که از محل منابع داخلی بازارچه را پاکسازی کند و مجوزی هم شورای شهر بگیرد و نقشه را آماده کنند تا زمانی که برای زمین مجوز گرفته شد نقشه آماده باشد وعملیات احداث زود شروع شود.

او گفت: شهرداری و فرمانداری بررسی کنند اگر زمینی در آن منطقه وجود داشته باشد و امکان واگذاری آن از طریق راه و شهرسازی وجود داشته باشد دنبال می‌کنیم که همه را در قالب یک مجموعه ببینیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: کسانی که خودشان در بازار‌های اینچنینی کار می‌کنند پیگیری کنند. شهرداران پیگیری کنند تا مشکل ایمنی چنین بازار‌هایی حل شود. اگر مالک شهرداری است ایمن سازی شود اگر بخش خصوصی است بخواهند که ایمن سازی کنند.

گراوند عنوان کرد: از بخش حوادث استانداری هم خواهیم خواست که نامه به شهرداران و فرمانداران بنویسند اگر چنین بازار‌هایی وجود دارد با کمک مردم و شهرداری ایمن سازی کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋