🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان گلستان وارد استان کرمانشاه شد

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:یک دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستانی با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه و ارزش ریالی نزدیک به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وارد استان شده است.

به گزارش  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:یک دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستانی با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه و ارزش ریالی نزدیک به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وارد استان کرمانشاه شد تا در مرکز گلستان مورد نصب و بهره برداری قرار گیرد.

شیرزادیان گفت: این سومین دستگاه اکسیژن ساز مرکزی است که به مرکز گلستان به عنوان یکی از مراکز اصلی کووید۱۹ استان اختصاص پیدا می‌کند و در این مدت دو دستگاه اکسیژن ساز مرکزی (یک دستگاه پانصد و یکدستگاه سیصد لیتر در دقیقه) و نزدیک به یکصد عدد سیلندر اکسیژن نیز جهت این مرکز تامین شده  است.

او افزود: از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون سه دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستانی و حدود ۲۰۰ عدد سیلندر اکسیژن نیز برای دیگر مرکز اصلی کرونای استان یعنی بیمارستان فارابی خریداری شده و با توجه به اینکه خود مرکز هم از قبل دارای یکدستگاه اکسیژن ساز ۲۰۰ لیتری بوده است، هم اکنون چهار دستگاه در این مرکز جهت تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران وجود دارد.

او ادامه داد:همچنین تامین مقدار قابل توجهی سیلندر اکسیژن و مانومتر در دستور کار دانشگاه قرار گرفته که قسمتی از آن هفته گذشته وارد استان شد و مابقی نیز تا پایان هفته جاری به دانشگاه تحویل می‌ شود.

شیرزادیان بیان کرد: حجم ریالی تجهیزات مربوط به تامین اکسیژن استان به بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال می‌رسد که این حجم از فعالیت در حوزه تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز، سیلندر و سایر متعلقات آن در دانشگاه و بلکه کشور کم نظیر است.
ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋