🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آب شرب هرسین سالم است

مدیر گروه بهداشت محیط استان کرمانشاه گفت: پارامتر‌های بهداشتی آب شرب هرسین مطلوب است.

به گزارش  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ امیر کرمی مدیر گروه بهداشت محیط استان کرمانشاه در خصوص تأثیر جاری شدن سیلاب در شهرستان هرسین بر آب آشامیدنی این منطقه گفت: در خود شهر هرسین غیر از آبگرفتگی معابر آن هم برای مدتی، مشکلی حادث نشده و سامانه آبرسانی شهر تحت تأثیر قرار نگرفته است و پارامتر‌های بهداشتی آب شرب مطلوب است، ضمن اینکه تیم‌های بهداشت محیط در همان ساعات اولیه در محل حضور پیدا کرده اند.

او افزود: عمدتاً دو روستای داوودی علیا و کهریز دچار سیل زدگی شده اند به طوری که منبع تأمین آب و شبکه توزیع آب روستای داوودی تخریب و تعدادی از احشام تلف شده و معابر روستا و برخی خانه‌ها نیز دچار آبگرفتگی شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط استان کرمانشاه با اشاره به آبگرفتگی معابر و منازل در روستای کهریز گفت: خوشبختانه به سامانه آبرسانی و شبکه توزیع این روستا خسارتی وارد نشده است.

او در ادامه به تخریب سامانه آبرسانی روستای داوودی اشاره کرد و افزود: از طریق فرمانداری و آبفا هماهنگی لازم به عمل آمده تا زمان اصلاح شبکه آبرسانی نسبت به توزیع آب بسته بندی جهت شرب و نیز از طریق تانکر جهت سایر مصارف اقدام شود.

کرمی ادامه داد: در داخل این دو روستا که حدوداً ۸ کیلومتر از هم فاصله دارند تیم کامل بهداشتی در چادر مستقر شده و مشغول ارائه خدمت می‌باشند و هیچ‌گونه مصدوم و تلفات انسانی تا الان نداشته ایم.

او از دفن دام‌های تلف شده خبر داد و گفت: مقرر شده در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دفن بهداشتی دام‌های تلف شده توسط ادارات ذیربط اقدام شود.

این مسئول از انجام کلیه مکاتبات لازم در زمینه هماهنگی با آبفای استان و شهرستان جهت تسریع در اقدامات مداخله‌ای جهت اصلاح سامانه تأمین آب و ساختار شبکه آبرسانی خبر داد.
ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋