🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتخابات کانون کارآفرینان فارس

در انتخابات سومین دوره هیات امنای کانون کارآفرینی فارس، شش کارآفرین برتر استان جهت حضور در این هیات مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از شیراز ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در این مراسم، اظهار داشت: کانون کارآفرینی فارس در هر دو دوره قبلی تلاش‌های خوبی از خود نشان داد و خصوصا در دوره دوم زمینه ساز فعالیت‌های بسیار خوبی در بحث اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی شد.

سهراب مختاری افزود: انتظار ما این است این کانون در ادامه مسیر فعالیت‌های خود بتواند حلقه واسطی بین شروع کنندگان کار و مسئولان مربوطه باشند تا با حفظ و مواظبت از فرصت‌های شغلی موجود و با حمایت، هدایت و آموزش افراد در ارتباط با کارآفرینی وضعیت اشتغال استان را بهبود ببخشیم.

او گفت: حمایت از کارآفرینان نوپا استان با رفع مشکلات آنان از جمله موانع گرفتن مجوز و... می‌بایست از جمله اهداف کانون کارآفرینی استان باشد.

اصفهانی معاون مدیرکل دفتر کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم اظهار کرد: کانون‌های کارآفرینی به منظور استفاده از ظرفیت و پتانسیل کارآفرینان برتر تشکیل شده است و تعامل بین کارآفرینان استان‌ها قطعا منجر به شناسایی بهتر مشکلات اشتغالزایی و در نهایت منجر به توسعه اشتغال خواهد شد.

سنجابی رئیس شورای مرکزی کانون‌های کارآفرینی کشور هم در این مراسم خواستار رفع موازی کاری در زمینه نهاد‌های کارآفرینی شد و کانون‌های کارآفرینی تاسیس شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تنها کانون معتبر کارآفرینی در هر استان دانست.

مرتضی تفتی پدر قنات ایران نیز، اصلی‌ترین دلیل مهاجرت و بیکاری را کم آبی دانست که تلاش‌های کانون کارآفرینی فارس منجر به احیای چندین قنات استان از جمله قنات خشک شده باشا در میمند و ثبت ملی شدن آن شده است.

در این مراسم، پس از معرفی ۱۱ نفر کاندیدا، علیرضا ظهیرامامی رئیس فعلی این کانون، کارآفرین نمونه استان و مدیرعامل کارخانه فراپاکس شیراز با کسب ۸۵ درصد آرا (۲۱ رای) در صدر کارآفرینان برتر استان قرار گرفت. همچنین عزیز اسداللهی زوج، علی اکبر نجابت، علی داریونی، عباس برزگر و سهراب نعمتی دیگر نفراتی بودند که در این انتخابات برنده شدند.

کانون‌های کارآفرینی استان‌های کشور به موجب مصوبه شورای عالی اشتغال به ریاست رئیس جمهور تشکیل و وظایفی همچون ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت گسترش کارآفرینی و نیز ارائه راهکار و مشاوره به مدیران ارشد هر استان در راستای افزایش اشتغالزایی و کاهش بیکاری به آن محول شد.

ترکیب هیات امنای این کانون به ریاست استاندار، متشکل از شش عضو دولتی و شش کارآفرین برتر بخش خصوصی است.

این هیات ۱۲ نفره پس از انتخاب شدن، انتخاباتی دیگر را برگزار می‌کنند تا ریاست این کانون انتخاب شود. در فارس نیز این کانون دو دوره فعالیت را پشت سرگذاشته است که در دوره نخست به عنوان کانون برتر کشور معرفی شد و در دوره دوم درخشان‌ترین عملکرد را از خود نشان داد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋