🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حمایت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از ایده های برتر صادراتی

دبیر نشست تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصاد کشور گفت: ایده‌های برتر صادراتی جهت حمایت در اختیار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار  حوزه فناوری گروه علمی پزشکی اخبار ، محمد صادق واعظی دبیر نشست تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصاد کشور  در نشست تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصاد کشور اظهار کرد: رویداد اکسپرتک(exportech) با هدف استفاده از ظرفیت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای ایجاد اشتغال و توسعه منطقه و شناسایی استارتاپ‌های حوزه صادرات و واردات و افزایش تقویت تعاملات در حال اجراست.

او افزود: این رویداد در سه بخش پنل‌های تخصصی مانند تحلیل دوران پسا کرونا، چالش‌های مناطق آزاد و دوره‌های آموزشی توانمند سازی صادرات محصولات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

واعظی بیان کرد: در پذیرش نوع اول تمام شرکت‌هایی که پتانسیل صادرات یا محصولات صادراتی دارند به منظور معرفی خود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور پذیرش می‌شوند و در پذیرش نوع دوم، ایده یا ایده‌های تمام تیم‌ها و گروه‌ها در زمینه صادرات برخی محصولات مورد بررسی قرار می‌گیرند و ایده‌های برتر جهت حمایت در اختیار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور قرار خواهند گرفت.

واعظی تصریح کرد: در پنل تحلیل کسب و کار در دوران پسا کرونا موضوعاتی مانند تحلیل و بررسی آینده کسب و کار‌ها پس از بحران ویروس کرونا، جایگزینی هوش مصنوعی و تکنولوژی با نیروی انسانی، استراتژی دیجیتال مارکتینگ و نقش آن در دوران پسا کرونا، بستر سازی و توسعه کسب و کار‌های الکترونیک و افزایش توانمندی فناوری اطلاعات کسب و کار‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

او‌ گفت: همه ما می دانیم که بخشی از اقتصاد کشور‌ها وابسته به صادرات است و امیدواریم با بررسی‌های لازم بر روی زیرساخت‌های فناورانه بتوانیم موفقیت‌های زیادی را در صادرات کالا و محصولات فناورانه داشته باشیم و بدرخشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋