🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بسترسازی مسئولان برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای

بسترسازی مسئولان برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای

فرماندار بدره گفت: وظیفه ما مسئولان، بسترسازی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق رای می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از ایلام ؛ جلسه هم اندیشی دهیاران بخش‌های مرکزی و هندمینی به ریاست فرماندار و با حضور بخشداران به منظور بررسی مسائل ومشکلات و نیاز‌های روستا‌های شهرستان در محل فرمانداری بدره برگزار شد.

در این جلسه آزادی فرماندار بدره ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت کشور را مدیون خدمات و تلاش‌های این شهید عزیز دانست و گفت: با وجود سردار سلیمانی خیال ما از بابت امنیت کشورمان راحت بود و مردم هم با عزاداری‌های گسترده در سراسر کشور و حضور گسترده در مراسم تشیع از خدمات این مرد بزرگ قدردانی کردند.

فرماندار بدره با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، افزود: وظیفه ما مسئولان، بسترسازی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق رای می‌باشد و حق دفاع و حمایت از کاندید خاصی را نداریم و باید بستر کار را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

او بیان کرد: بر اساس قانون انتخابات همه کارکنان دولت در ساعات اداری به هیچ وجه حق فعالیت انتخاباتی و استفاده از امکانات اداری به نفع یا علیه هیچ کاندیدی ندارند و دهیاران و شورا‌های محترم هم به نوعی شامل این قانون هستند و با توجه به رصد تخلفات انتخاباتی اگر هم مایل به فعالیت انتخاباتی بودند نباید از عنوان حقوقی خود استفاده نمایند.

آزادی در ادامه هدف از برگزاری این نشست را تبادل نظر و ارائه راهکار در خصوص مسائل و مشکلات مردم روستا‌ها دانست و یادآورشد:دهیاران بایستی با همکارای بخشداران و شورا‌ها به دنبال حل مشکلات موجود در روستا‌ها باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋