🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حل مشکلات احداث باند دوم محور رودبار به جیرفت

دادستان رودبار جنوب گفت: با ورود مدعی العموم و برای احیای حقوق عامه، مشکلات احداث باند دوم محور مواصلاتی رودبار به جیرفت برطرف و پروژه مجددا آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت: با ورود مدعی العموم، مشکلات حقوقی و قضایی پیرامون آزادسازی حریم محور مواصلاتی رودبار جنوب به جیرفت که منجر به توقف پروژه احداث این مسیر شده بود، حل و فصل و پروژه مجددا آغاز به کار کرد.

 او افزود: با توجه به اینکه جنوب استان کرمان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود و این محور مواصلاتی نیز یکی از پرتردترین مسیر‌های جنوب استان است؛ بنابراین از مدتی قبل پروژه ساخت باند دوم این محور در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان قرار گرفته بود؛ اما متاسفانه به دلایل برخی مشکلات پروژه متوقف شده بود.

عمرانی بیان کرد بدون فوت وقت، دادستانی به منظور احیای حقوق عامه، پیشگیری از جرائم و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای رسیدگی به موضوع را در دستور کار ویژه خود قرار داد.

او بیان داشت: پس از انجام بازدید‌های میدانی، دستورات قضایی لازم صادر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، رفع حریم جاده صورت پذیرفت و پروژه مجددا آغاز به کار کرده است.

عمرانی افزود: این اقدام برای رفع موانع پروژه باند دوم رودبار جنوب به بهادرآباد که باعث پیشبرد اهداف و سیاست‌های پیشرفت و توسعه شهرستان و تسریع در روند اجرای پروژه‌های مذکور می‌شود، صورت پذیرفت.

او تصریح کرد: امروزه حمل و نقل یکی از اجزای مهم اقتصاد ملی محسوب می شود و به دلیل داشتن نقش زیربنایی، تاثیر فراوانی بـر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب افزود: این بخش دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی و کشاورزی نقش غیرقابل انکاری برعهـده دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋