🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از رعایت نشدن دستورالعمل های بهداشتی در یکی از مدارس چابهار تا وضع نامناسب جاده رباط کریم به شهرک صنعتی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۳ مهرماه، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار اخبار ، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار اخبار با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار اخبار در تاریخ سوم مهرماه، در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام خسته نباشید مدرسه‌ها در سیستان و بلوچستان چابهار شهر پلان هنوز اجباریِ و دانش آموزان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه حضور پیدا می‌کنند؛ و سه نفراز دانش آموزان به کرونا مبتلا هستند و بدون ماسک؛ و فاصله اجتماعی حضور دارند؛ و از رئیس مدرسه که می‌پرسی چرا مدرسه‌ها اجباریِ میگن بخش‌نامه از طرف آموزش پرورش نیامده است. برای همین لطفاً اطلاع‌رسانی کنید. متشکرم

 

ما چندی از کارکنان کارگر و کارمند مشغول در شرکت‌های شهرک صنعتی پرند از مسئولین عاجزانه تقاضامندیم فکری برای حال و روز جاده رباط‌کریم به شهرک صنعتی بکنند به خدا چقدر حقوق می‌گیرند که هر چند وقت یک‌بار باید خرج جلوبندی و لاستیک ماشین کنند. سوای از این موضوع امنیت مردمی که همه روزه تردد می‌کنند خواهشمندم مسئولین رباط‌کریم و پرند رسیدگی کنند؟! داخل شهرک صنعتی پرند هم که هیچ رسیدگی نمیشه  جاده‌ها خراب پر از چاله به این ماه عزیز قسم با خرج بالای لوازم یدکی هممان ماندیم چیکار کنیم. لطفاً یه خبری یا گزارشی تهیه کنید. بلکه صدای ما به گوش مسئولین برسد.

 

این فیلم توسط یکی از ساکنین برج سرو واقع در سردار جنگل شمالی خیابان ارکیده تهیه شده حدود ده سال است موضوع جمع‌آوری و انباشت زباله و تفکیک آن در تپه موجود از طریق شهرداری منطقه پنج پیگیری شده، ولی هیچ‌گونه اقدامی جهت جلوگیری از ورود افرادی که زباله‌ها را جمع و بعد تفکیک می‌کنند به عمل نیامده انباشت زباله علاوه بر منظر زشتی که به این منطقه داده متأسفانه باعث شیوع انواع بیماری در بین ساکنین می‌گردد خواهشمند است به هر طریق که صلاح می‌دانید صدای ساکنین منطقه خصوصاً برج سرو را که بیش از ۲۰۰ نفر جمعیت دارد به گوش مسئولین برسانید. با تشکر پازوکی یکی از ساکنین برج سرو


با عرض سلام و خسته نباشید. جاده مهرستان به سمت کافه بلوچی واقع در استان سیستان و بلوچستان که علیرغم معروف بودن جاده به دلیل عرض کم، نداشتن گاردریل و پرتگاه‌های خطرناک به جاده مرگ نیز معروف است. مخابرات هم چندین ماه که جاده را حفاری کرده و به حال خود رها کرده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋