🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساماندهی تاکسی های شهری شوشتر الزامی است

پنبه دانه پور توجه به آسایش مردم و تاکسی داران شوشتر را امری مهم دانست و گفت: تاکسی‌های شهری باید ساماندهی شوند.

حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های اخبار از اهواز ، به برگزاری جلسه شورای ترافیک اشاره کرد و گفت: محدودیت خیابان‌ها از لحاظ گنجایش خودرو و زیاد بودن تعداد تاکسی‌ها، سبب ایجاد مشکل برای مردم و راننده‌ها شده است، به همین سبب باید تاکسی‌ها ساماندهی شوند.

او بیان داشت: با توجه به پیشنهاد اعضای شورای ترافیک، مسئله راه‌اندازی ایستگاهی جامع و استاندارد در شهر شوشتر برای تاکسی‌ها بررسی می‌شود و در صورت تایید پایانه تاکسی‌های شهری در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

پنبه دانه پور با تاکید بر آینده‌نگری در اجرای طرح و برنامه‌های شورای ترافیک افزود: افزایش جمعیت و بالا رفتن تعداد خودرو و همچنین ظرفیت معابر و خیابان‌ها باید کاملاً مدنظر قرار گیرد و با در نظر گرفتن این موارد نسبت به اجرای تصمیمات حوزه ترافیک اقدام شود، ضمن اینکه نباید اجازه دهیم، شهر شوشتر تبدیل به شهر موانع ترافیکی شود.

فرماندار شوشتر اظهار داشت: باید با فرهنگ‌سازی و استفاده از تجربیات شهر‌های موفق، حداقل سرعت‌گیر‌ها را در شهر ایجاد کرده و از راه‌های مناسب دیگری برای کاهش خطرات تصادف بهره ببریم، البته شهرداری باید در اجرای موانع و سرعت‌گیر‌ها ظرافت بیشتری به خرج داده و استاندارد‌ها را رعایت کند، چرا که مردم از این موضوع گلایه دارند.

به گفته پنبه‌دانه‌پور، برای موفقیت در زمینه ترافیک، بخشی از کار در اختیار شورای ترافیک و بخشی با فرهنگ سازی و پای کار آمدن دستگاه‌های فرهنگی و رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم رقم می‌خورد.

براساس این گزارش؛ جابجایی برخی ایستگاه‌های تاکسی، بازدید از سرعت‌گیر‌ها با حضور نمایندگان راهور و شهرداری و حذف موانع اضافه، بررسی ایجاد سایت مشاغل مزاحم، تسریع در خط‌کشی و ساماندهی محور شوشتر - اهواز از دیگر مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان شوشتر بود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋