🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تشکیل گردان بیت المقدس برای ماموریت های دفاعی، امنیتی

گردان بیت‌المقدس متشکل از ۲۱۳ تن از کارمندان بسیجی استان کرمانشاه برای ماموریت‌های دفاعی، امنیتی و امدادی تشکیل شد.

به گزارش  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛همزمان با هفته دفاع مقدس گردهمایی بسیجیان گردان بیت‌المقدس با حضور بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، جعفر همتی مشاور عالی استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و بسیجی استان در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد.

مشاور استاندار با اشاره به اینکه اولین حوزه مقاومت که در کرمانشاه شکل گرفت گردان کارمندان بود، گفت : در سال‌های گذشته استانداری پایگاه مقاومت ضعیفی داشت، اما امروز گردان بیت‌المقدس اولین گردان در کشور است که شکل اجرایی به خود گرفته است.

جعفر همتی، برآمادگی همه روزه و همه ساعته اعضای این گردان تاکید کرد و افزود: در جنگ نرم و سخت هر لحظه مانند میثم تمار باید آمادگی خود را حفظ کنیم و همچون شهید سلیمانی که ۴۰ سال توقف نکرد، ما هم همیشه آماده و پا به رکاب باشیم.

او ایران را تنها کشوری دانست که در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کرده و افزود: گردان بیت‌المقدس شب و روز و تعطیلی ندارد و در انجام سه ماموریت دفاعی، امنیتی و امدادی آمادگی کامل دارد.

علمی که به رونق اقتصادی منجر نشود ارزشی ندارد

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) همه خوبی‌ها و افتخارات کسب شده در زمان انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس را نشات گرفته از فرهنگ حسینی و عاشورایی دانست و گفت: امروز نگاه ما به دوستان و دشمنانمان در دنیا با قبل از انقلاب و دفاع مقدس کاملا فرق کرده است و این تفاوت، بازخوانی و بازشناسی در نهضت امام حسین (ع) و دفاع مقدس وجود دارد.

بهمن ریحانی، با اشاره به نام‌گذاری امروز در تقویم دفاع مقدس با نام خودباوری و تولید ملی گفت: قبل از دفاع مقدس انقلاب تازه پیروز شده بود و ساختار سیاسی کشور منسجم نبود، اما در دفاع مقدس به این خودباوری رسیدیم که اگر ایمان و اعتقاد داشته باشیم می‌توانیم در برابر دشمنان تا دندان مسلح هم پیروز شد.

او افزود: قبل از دفاع مقدس به این باور رسیده بودیم که نمی‌توانیم، اما امروز و در حالی که ۴۰ سال تهدید و تحریم و جنگ را گذرانده‌ایم، در همه صنایع پیشرفت کردیم و جایگاه خوبی در جهان داریم.

این فرمانده سپاه، بزرگترین چالش امروز کشور را مباحث اقتصادی و تولیدی عنوان کرد و افزود: باید اصلاح قوانین پولی و بانکی که کار تولید را سست کرده است، با تلاش جهادی از جایگاه علمی والایی که داریم در اقتصاد استفاده کنیم، چون علمی که منجر به ثروت و رونق اقتصادی نشود ارزشی ندارد .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋