🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راه پیروزی در جنگ اقتصادی، بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است

استاندار بوشهر گفت: اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم باید به فرهنگ دفاع مقدس برگردیم که خودباوری، توجه به ظرفیت‌های داخلی، انسجام ملی و مشارکت همگانی رئوس آن بود.

به گزارش گروه استان‌های  اخبار  از بوشهر ، عبدالکریم گراوند  استاندار بوشهر در آیین تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ضرورت‌های بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر شعار نه شرقی و نه غربی و برگرفته از مکتب اسلام و تشیع بود و از همان ابتدا توطئه‌ها علیه این نظام شکل گرفت.

او افزود: وقتی دشمنان با توطئه داخلی نتوانستند انقلاب اسلامی را از پا در آورند در گام بعدی جنگ تحمیلی و حمله نظامی را با پرچمداری صدام و حمایت ابرقدرت‌های شرق و غرب آغاز کردند.

استاندار بوشهر ادامه داد: خودباوری، مشارکت همگانی و انسجام ملی و حضور جوانان و رهبری منحصر به فرد امام راحل موجب شد نه تنها در جنگ شکست نخوریم بلکه پیروز میدان جنگ هم باشیم.

گراوند با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور گفت: دشمنان پس از تحریم‌ها در دوران جنگ تحمیلی، در سال‌های اخیر به این فکر افتادند که جنگ جدیدی راه بیندازند و در کنار جنگ اقتصادی، با تحریف و استفاده از امپراتوری‌های خبری تلاش می‌کنند مردم را از نظام و کشور ناامید کنند.

او تاکید کرد: تحمل قدرت نوظهور ایران مبتنی بر دین و اعتقادات دینی برای دشمنان ایران کاری دشوار است.

استاندار بوشهر گفت: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر موضوع اقتصاد را به عنوان دغدغه و اولویت مهم کشور قرار دادند زیرا یکی از روزنه‌های آسیب رسان به کشور، مسائل اقتصادی است.

گراوند عنوان کرد: اگر می‌خواهیم در جنگ اقتصادی در مقابل دشمن پیروز شویم باید به فرهنگ دفاع مقدس برگردیم و خودباوری، توجه به ظرفیت‌های داخلی، انسجام ملی و مشارکت همگانی را که از رئوس مهم فرهنگ دفاع مقدس بود، تقویت کنیم.

او با اشاره به اهمیت توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود کشور برای گذر از این شرایط، افزود: با وجود ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود در استان، انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نهایت همکاری را برای تسهیل در امر تولید و سرمایه گذاری به کار گیرند.

استاندار بوشهر با اشاره به گزارشی از عملکرد اقتصادی و تولیدی استان بوشهر گفت: امسال، ۳۲ طرح در بخش جهش تولید و ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان تعریف شده است ضمن اینکه ۱۵۴ طرح اقتصادی و تولیدی با ۶۰ درصد پیشرفت در استان داریم که تکمیل این طرح‌ها، فرصت بسیار خوبی برای رونق تولید و اشتغال خواهد بود.

گراوند، کمک به ۱۰۱ واحد تولیدی، فعال کردن ۵۸ واحد تولیدی راکد، احیای ۹ واحد تملک شده از سوی بانک‌ها و نوسازی و بهسازی ۲۹ واحد تولیدی در استان را بخشی از اقدامات صورت گرفته برای رونق و جهش تولید برشمرد.

در پایان این آیین تولید کنندگان برتر استان در بخش‌های مختلف تجلیل شدند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋