🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازار فروش کپسول های مایع نیشابور در دست دلالان

بازار فروش کپسول‌های مایع نیشابور در دست دلالان

دلالان باعث به وجود آمدن صف‌های طولانی و تجمع در محل توزیع سوخت گاز مایع در نیشابور شده اند.

حسین رکنی زاده سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیشابور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مشهد ، در خصوص تجمع برخی از مردم مقابل محل‌های توزیع گاز مایع این شهرستان گفت: تجمع‌هایی که در محل‌های توزیع گاز صورت می‌پذیرد اکثر آن‌ها دلالانی هستند که کپسول‌های گاز مایع را خریداری کرده و آن را به قیمت بالاتری به راننده‌هایی که خودرو آن‌ها سوخت ال پی جی نیاز دارد به فروش می‌رسانند.


او افزود: برای کم کردن این تجمع‌ها و رسیدن سوخت مایع به دست مصرف کننده واقعی، شرکت فرآورده‌های نفتی سامانه‌ای به نام صدف طراحی کرده است و همه مصرف کنند گان این سوخت در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، صنعتی، کشاورزی و دامپروری باید در این سامانه ثبت نام کنند.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیشابور ادامه داد: افراد متقاضی پس از ثبت نام در سایت و طی کردن مراحل راستی آزمایی، نسبت به میزان و نحوه مصرف سهمیه آن‌ها که در زمان توزیع در دستگاه‌های کارت خوان‌ توزیع کننده مشخص است، سهمیه خود را دریافت می کنند و هزینه آن با قیمت مصوب از کارت آن‌ها که در زمان ثبت نام در سامانه معرفی کرده اند، کم می‌شود.


رکنی زاده بیان کرد: ما در نیشابور مشکل کمبود گاز مایع نداریم بلکه این دلال‌ها هستند که مشکلاتی در نحوه توزیع این کپسول ایجاد کرده اند.


او با اشاره به اینکه روزانه ۵۰ الی ۱۰۰ تراکنش دستگاه‌های کارت خوان به ثبت می‌رسد، تصریح کرد: از ابتدای ماه تاکنون هزار تراکنش بانکی توسط دستگاه‌های کارت خوان توزیع به ثبت رسیده که نشان دهنده این است که سوخت را مصرف کننده واقعی دریافت کرده است.


سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیشابور در خصوص کسانی که موفق به ثبت نام نشده اند، تاکید کرد: توزیع بین کسانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده اند ادامه دارد و این افراد سهمیه سوخت خود را دریافت می‌کنند.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋