🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اگر صد سال پیش یک رئیسعلی بود اکنون هزاران رئیسعلی داریم

امام جمعه بوشهر گفت: اگر صد سال پیش یک رئیسعلی دلواری بود، اکنون هزاران رئیسعلی داریم که در صورت حمله دشمن جانانه از نظام دفاع خواهند کرد.

به گزارشگروه استان‌های اخبار  ازبوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کردند و باعث استحکام انقلاب اسلامی در برابر تهدید‌های دشمنان شدند.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا ادامه داد: دوران دفاع مقدس به عنوان مدرسه کرامت و بزرگی همواره در تاریخ و خاطره اسلام و ایران جاودانه خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: جهان استکبار تحلیلی قوی از انقلاب اسلامی داشت و می‌دانست اگر انقلاب در ایران و جهان مستقر شود، اقتدار جهان استکبار را به لرزه در می‌آورد.

صفایی بوشهری عنوان کرد: هم بلوک شرق و هم بلوک غرب با تمام امکانات نظامی جهان به کمک رژیم بعث عراق آمدند تا نظام ما را در نطفه خفه کنند، اما هشت سال دفاع مقدس که رزمندگان و پیشکسوتان علمداران آن هستند حماسه‌ای در معادلات سیاسی و نظامی جهان رقم زد که هیچ کس احتمال آن را نمی‌داد.

او عنوان کرد: سرنوشت کشور‌های حامی رژیم بعث مثل کویت و اتحادیه عرب بحران و فروپاشی بود و ایران اسلامی با اقتدار در تمامی صحنه‌ها ظهور و بروز پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ایمان، تقوا، ولایت مداری، وحدت، دانش نظامی، روحیه جهاد و شهادت و قدرت بالای میدانی و عملیاتی، چنین پیروزی در دفاع مقدس را رقم زد. اکنون هم رمز پیروزی بر دشمنان داخلی و خارجی، وحدت، همدلی، ولایت مداری، ایمان و تقوا و جهاد در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مردم بوشهر عنوان کرد: در استان بوشهر دفاع و مقاومت، فرهنگ و جزء ذات مردم است. ۶۰۰ سال به این استان حمله شد و همیشه دفاع کردیم از مبارزات ریشهر و دلوار گرفته تا نبرد لرده.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: اگر صد سال پیش یک رئیسعلی دلواری بود اکنون هزاران رئیسعلی داریم که اگر دشمن بخواهد بار دیگر به ایران اسلامی حمله کند جانانه از نظام دفاع خواهند کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋