🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دستگیری ۶ سارق در شهرستان ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری هشت توزیع کننده مواد مخدر و دستگیری ۶ سارق در نتیجه اجرای مقتدرانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۶ سارق در شهرستان ملایر
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از همدان ، محمدباقر سلگی، فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اجرای مقتدرانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ملایر اظهار داشت: با اجرای متوالی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط مختلف و مورد نظر پلیس که با هدف ناامن کردن محلات جرم خیز برای مخلان نظم و امنیت، پاکسازی نقاط آلوده به توزیع مواد مخدر، افزایش انضباط ترافیکی و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی، اجرائی و ستادی شهرستان ملایر با بهره گیری از توان و تمام امکانات موجود و طی هماهنگی با دستگاه قضائی مرحله دیگری از طرح را در یکی از نقاط حاشیه شهر ملایر به اجرا در آوردند.

سلگی افزود: در اجرای این طرح تعداد هشت معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقدار ۳۱ گرم هروئین، شیشه و سوخته تریاک به همراه یک حقه وافور و ۸ عدد پایپ کشف شد.

او بیان داشت: در اجرای این طرح تعداد ۶ نفر سارق موتورسیکلت و قطعات داخل خودرو دستگیر و اموال مسروقه‌ای شامل لوازم نجاری، مدارک و اوراق هویتی، لوازم برقی، قطعات داخل خودرو به همراه تعدادی سلاح سرد و قمه کشف و تعداد ۶ دستگاه وسائط نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سلگی با قدردانی از همکاری مجدانه دستگاه قضائی در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و همکاری فعالانه شهروندان ملایری با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، از عموم شهروندان درخواست کرد تا هر گونه رفتار و حرکات مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان گذاشته و حافظان نظم و امنیت را در برقراری نظم و امنیت پایدار محیط زندگی و جامعه یاری کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋