🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

متهم شدن دو مرد به حمله سایبری به وبسایت های آمریکایی به تلافی ترور سردار سلیمانی

مقامات فدرال آمریکا، ۲ مرد از جمله یک ایرانی و یک فلسطینی را به حمله به ده‌ها وبسایت مستقر در این کشور به تلافی ترور فرمانده بزرگ ایرانی متهم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل اخبار ، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت دو نفر در خصوص اتهامات مربوط به هک ده‌ها وبسایت مستقر در آمریکا که به گفته مقامات فدرال به تلافی ترور قاسم سلیمانی، ژنرال ایرانی، در حمله پهپادی آمریکا صورت گرفتند، متهم شدند.

در کیفر خواستی به تاریخ سوم سپتامبر که سه‌شنبه اعلام شد آمده است این دو نفر به اسامی «بهزاد محمدزاده» و «مروان ابو سرور» به اقدام برای خسارت زدن عمدی به یک رایانه محافظت شده و نیز وارد کردن خسارت عمدی به یک رایانه محافظت شده متهم شدند.

«محمدزاده» شهروند ایران است و مقامات آمریکایی معتقدند حدود ۱۹ سال سن دارد. «ابو مسرور» حدوداً ۲۵ ساله است و در کیفرخواست به عنوان یک شهروند بدون کشور تشکیلات خودگردان فلسطینی معرفی شده است. تصور می‌شود این دو نفر در کشور‌های خود حضور داشته باشند.

این کیفر خواست که دفتر دادستانی منطقه ماساچوست آن را اعلام کرد به اسامی حدود ۵۱ وبسایتی که مورد حمله قرار گرفتند اشاره نکرده و توضیحی نیز درباره آن‌ها ارائه نداده است.

در این کیفرخواست اعلام شده است محمدزاده اندکی پس از اعلام ترور سردار سلیمانی با ارسال کد‌هایی به ۵۱ وبسایت در آمریکا باعث شد تصاویری از ژنرال سلیمانی بر روی یک پرچم آمریکا و نیز پیام‌هایی از جمله شعار «مرگ بر آمریکا» ارسال شود.

جوزف بوناولونتا، مامور ویژه در بخش اف‌بی‌آی در بوستون گفت: «این افراد اکنون تحت پیگرد اف‌بی‌آی قرار دارند و دیگر نمی‌توانند بدون خطر دستگیر شدن، آزادانه به خارج از ایران یا فلسطین سفر کنند.»

بر اساس این کیفرخواست، محمدزاده به طور علنی ادعا کرده بیش از ۱۱۰۰ وبسایت در سراسر جهان را از سپتامبر ۲۰۱۸ هک کرده است تا پیام‌هایی به طرفداری از ایران را به نمایش در آورد.

این کیفرخواست اعلام کرد ابو مسرور به طور علنی ادعا کرده بیش از ۳۰۰ وبسایت را با پیام‌ها به طرفداری از اسلام و فلسطین «بدشکل» کرده است.  بنا بر این کیفرخواست، این دو نفر سپتامبر ۲۰۱۹ همکاری با یکدیگر را آغاز کردند.

سیزدهم دی ماه در پی حملات تجاوزکارانه آمریکا به فرودگاه بغداد، سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری، سرهنگ پاسدار شهروز مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی، سروان پاسدار وحید زمانی نیاو و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی عراق، و تعدادی دیگر از مجاهدان این سازمان به شهادت رسیدند. به دنبال این اقدام جنایت‌کارانه آمریکا، گروه‌های مقاومت اعلام کردند این اقدام آمریکا را تلافی خواهند کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋