🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان بهره مندی مددجویان کرمانشاهی از مهارت های فنی

از ابتدای امسال تا کنون ۳ میلیارد و ۶۷۵میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان اسلام آبادغرب پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ بیگزاده رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب با بیان اینکه ۳ میلیارد و ۶۷۵میلیون تومان اعتبار برای اجرای ۷۷ طرح اشتغالزایی پرداخت شده است، گفت : این طرح‌ها با نظارت کارشناسان حوزه اشتغال اجرا شده که از این تعداد، ۶۷ طرح با مبلغ ۳میلیارد و ۴۵۵میلیون تومان از محل تسهیلات بانکی و تعداد ۱۰ طرح نیز با اعتبار۲۲۰میلیون تومان از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

او با قدردانی از همکاری و تعامل بانک‌های عامل شهرستان در زمینه پرداخت این تسهیلات گفت : بانک‌ها تا پایان سال در پرداخت وام‌ها به مددجویان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

۷ هزار مددجوی کرمانشاهی از مهارت‌های فنی برخوردار می‌شوند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه تا پایان سال جاری هفت هزار و ۲۷۰ مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان برخوردار می‌شوند، گفت : از این تعداد تاکنون حدود سه هزار نفر مهارت‌های فنی لازم را کسب کرده اند.

رضا طاهری گفت: فقدان مهارت‌های فنی اصلی‌ترین دلیل بیکاری مددجویان است.

طاهری با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری و درآمدزایی در گرو ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای رایگان به جامعه مددجویی تحت حمایت است، افزود: تا پایان سال جاری هفت هزار و ۲۷۰ مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان برخوردار می‌شوند.

او ادامه داد: از این تعداد تاکنون حدود سه هزار نفر مهارت‌های فنی لازم را کسب کرده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه آموزش‌های فنی این نهاد به صورت رایگان به مددجویان متقاضی ارائه می‌شود، افزود: تا پایان سال جاری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت اختصاص داده می‌شود.

طاهری با یادآوری اینکه در سال ۹۸ نیز هشت هزار و ۳۵۰ مددجوی کرمانشاهی مهارت‌های رایگان فنی و حرفه‌ای کسب کرده اند، ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سرفصل‌های مهارت آموزی، پایدار سازی و مقدماتی به مددجویان ارائه می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: مددجویان دارای مهارت فنی از وام‌های اشتغال این نهاد بهره‌مند و یا به مراکز کاریابی به منظور ایجاد فرصت شغلی پایدار معرفی می‌شوند .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋