🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیانیه سپاه ثارالله در محکومیت اهانت به پیامبر (ص)

سپاه ثارالله استان کرمان طی بیانیه ای اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، سپاه ثارالله استان کرمان طی بیانیه ای اهانت به ساحت پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ؛ مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا، گرچه کافران را ناخوش افتد، نور خود را کامل خواهد گردانید» (آیه ۸ سوره صف)

این کلام شاگرد بزرگ و وصی محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، امیرالمومنین  علی علیه السلام است در فرازی از خطبه ۷۲ نهج البلاغه، پس از ذکر صفات متعدد از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله که می‌فرماید: فَهُوَ اَمِینُکَ الْمَاْمُونُ وَ خَازِنُ عِلْمِکَ الْمَخْزُونِ وَ شَهِیدُکَ یَوْمَ الدِّینِ و بَعِیثُکَ بِالْحَقِّ وَ رَسُولُکَ اِلَى الْخَلْقِ: او امینِ معتمد و گنجینه دارِ مخزن علوم تو و شاهد و گواه روز رستاخیز و برانگیخته ات براى بیان حقایق و فرستاده ات به سوى خلایق است. 

حقانیت لغات انسان ساز در گرو تصدیق تو بود که پس از تو هیچ کس دیگر ادعای سخندانی وحی نکرد.

آری پیامبر عزیزی که قرآن کریم؛ حتی از بلندصحبت کردن در حضورش نهی کرده آنجا که می‌فرماید: یَا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَرْفَعُوا أَصْوَاتَکُمْ فَوْقَ صَوْتِ النَّبِیِّ، امروز در قرن ۲۱ با مظلومیت تمام به ساحت مقدسش بی احترامی می‌شود. به راستی بشریت امروز؛ اگر علت و مایه نفس کشیدن خود را در عالم هستی فراموش کند، خسرانی فراموش نشدنی در انتظار او است. 

گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریه‌ فرانسوی در اهانت به چهر‌ه‌ی نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینه‌  شرارت‌ بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان را آشکار ساخت. 

این اهانت به الگوی خوبی‌ها و مهربانی‌ها، نتیجه همان لیبرال دموکراسی است که یک روز به بهانه آزادی، فعالیت گروه‌های تروریستی و کشتار زنان و کودکان در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، افغانستان و... را آزاد و حمایت و پشتیبانی از آن‌ها را توجیه می‌کند، روز دیگر توهین به ادیان الهی و ارزش‌های والای انسانی و مقدسات صد‌ها میلیون انسان را توجیه و حتی ترویج و تشویق می‌کند. 

بی‌تردید امواج بیداری جهانی و نهضت ضدصهیونیستی و ضدسرمایه‌داری که هم اکنون؛ حتی قاره آمریکا و اروپا را تحت تاثیر جدی قرار داده است، مانع دستیابی سردمداران ملحد کاخ سفید به اهداف شیطانی و ضداسلامی در این صحنه زشت، خواهد شد.

ما ثاراللهیان استان کرمان در کنار ملت رشید و غیور ایران اسلامی با تاسی به مکتب حاج قاسم که برگرفته از مکتب اسلام ناب محمدی است، اقدام توهین‏‌ آمیز اخیر نشریه فرانسوی را شدیدا محکوم کرده و این حرکت‏‌های مذبوحانه را در راستای تلاش های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌ خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان دانسته و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌داریم:
«ما ملت امام حسیــــنیم»

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋