🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تجمع اعتراضی دانشگاهیان استان مرکزی به هتک حرمت پیامبر و قرآن

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از اراک ، در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و هتک حرمت به ساحت حضرت محمد (ص) دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور استان مرکزی با برپایی تجمع اعتراضی، محکومیت دشمنان قرآن و پیامبر اسلام را فریاد زدند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور استان مرکزی در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر و قرآن تجمع کردند.

اعتراض دانشگاهیان استان مرکزی به هتک حرمت پیامبر و قرآن

این تجمع در اراک مرکز استان مرکزی در در اعتراض به حرکت بی شرمانه دشمنان غربی در دانشگاه پیام نور برگزار شد و حاضران حرکت موهم جسارت به ساحت مقدس پیامبر اعظم و قران کریم را محکوم کردند.

روز‌های گذشته مجله فکاهی فرانسوی شارلی عبدو با نشر مطلبی درباره حضرت محمد (ص) به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توهین کرد؛ این مجله در سال ۲۰۱۵ هم با انتشار کاریکاتور حضرت محمد (ص) به ساحت پیامبر رحمت و اسوه اخلاق توهین کرد، اما دولت فرانسه در اعتراض مسلمانان عمل این روزنامه را آزادی بیان دانست.

دولت فرانسه در حالی توهین به پیامبر اسلام که دینی با حدود ۲ میلیارد پیرو در جهان است را آزادی بیان می‌داند که روژه گاردی دانشمند محقق و فیلسوف ساکن این کشور را به دلیل تشکیک علمی درباره هولوکاست به زندان انداخت.

در تاریخ جنگ‌های صلیبی، پشقراولان این جنگ‌ها اوباش فرانسوی بودند که جنایت‌های فراوان کردند و اکنون اروپایی‌ها در این اوهام هستند که برای جلوگیری از گسترش اسلام جهان را به سمت جنگ صلیبی جدید سوق دهند.

در روز‌های گذشته همچنین آتش زدن قرآن کریم در کشور سوئد موجب اعتراض مسلمانان نسبت به توهین به این کتاب آسمانی و کتاب مقدس مسلمانان شد که مردم شهر مالمو سوئد هم شاهد این اعتراضات بودند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋