🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تجلیل از برگزیدگان بوشهری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف

نفرات برتر مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در بوشهر معرفی شدند.

تجلیل از برگزیدگان بوشهری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف
به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ،مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه، در ۱۰ رشته قرآنی  و با رقابت۶۳ شرکت کننده آقا و خانم در تالارهای شهید مفتح و شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

در این مسابقات که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، نشریه موهن فرانسوی را نشریه‌ مستکبری خوارج نامید و با محکوم کردن اهانت به ساحت حضرت سیدالمرسلین (ص) و نیز ساحت قرآن کریم بیان کرد: بهره گیری از آموزه‌های قرآنی و سیره علمی و عملی رسول خدا و آل الله موجب تعالی بشریت در دنیا و آخرت می‌شود.

 حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور همچنین به حضور تخصصی‌تر شرکت کنندگان در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف اشاره کرد و افزود: مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم در آبان امسال بر بستر فضای شبکه ملی اطلاعات و با استفاده ابزار‌های نوین دیداری و شنیداری از سوی اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه کشور به صورت همزمان در مراکز استان‌ها و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

در این مسابقات و در بخش مردان، محمد جماله با امتیاز ۸۲/۸، ابوالفضل امینه برازجانی با امتیاز ۸۰/۹۵ و سیدعلیرضا سیدجوادی با امتیاز ۷۵/۳ در رشته قرائت تحقیق برتر شدند.

همچنین از میلاد میگلی با امتیاز ۹۶/۱ و محمد انگشبه با امتیاز ۹۴/۴۹ در رشته حفظ کل قرآن کریم، و از ایمان شیخ با امتیاز ۹۴/۵۶ در رشته حفظ بیست جزء، از محمد عرب با امتیاز ۸۳/۰۵ در حفظ ده جزء، و از عبدالرسول رفعتی نسب با امتیاز ۷۶ در رشته اذان، تجلیل شد.

محمدمهدی انگالیان با امتیاز ۸۶/۵ و سید یاسین پیرا نیز با امتیاز ۸۰/۲ در رشته قراﺋت ترتیل برگزیده شدند.

در بخش بانوان هم از زینب حسین آبادی با امتیاز ۹۰/۴۶ و مینا صلواتی بیشه با امتیاز ۸۰/۹۲ در رشته حفظ کل قرآن کریم، نرگس تیمار با امتیاز ۸۶/۲۵ در رشته حفظ پنج جزء، از سیده شکوفه حسینی با امتیاز ۸۵/۵ در رشته قرائت تحقیق، از آمنه پولادی با امتیاز ۷۶/۵ در رشته قرائت ترتیل تجلیل شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋