🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهره برداری از تعاونی تهیه و توزیع شیر و لبنیات کامیاران

تعاونی ۳۴۹ مرکز تهیه و توزیع شیر و لبنیات کامیاران به صورت ویدیو کنفرانس توسط معاون اول رییس جمهور همزمان با ۳۸۳ تعاونی در دیگر مناطق کشور به بهره‌برداری رسید .

به گزارش  گروه استان های اخبار از سنندج  ،تعاونی ۳۴۹ مرکز تهیه و توزیع شیر و لبنیات کامیاران با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، فرماندار کامیاران، مدیران کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی و برخی دیگر از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در این آیین گفت: امروز سه تعاونی از جمله تعاونی ۳۴۹ مرکز شیر و لبنیات ساروخان کامیاران افتتاح شد که این سه تعاونی با پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آورده سهم اعضای تعاونی‌ها و یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی در مجموع بیش از هفت میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسیدند.

او افزود: برای نخستین بار ۲۲ تعاونی در کردستان توانستند با کسب بیشترین امتیاز به جمع تعاونگران برتر کشور راه یافته و مورد تجلیل قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به پرداخت ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با کمترین انحراف در کردستان، آن را نتیجه تلاش‌های استاندار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل دانست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان هم دراین مراسم با اشاره به وجود۲۸ مرکز جمع آوری شیر در استان کردستان گفت:تعاونی ۳۴۹ مرکز تهیه و توزیع شیر و لبنیات کامیاران با برند ساروخان به عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین این مراکز مطرح است.

محمدفرید سپری به سه طرح بزرگ استان کردستان در حوزه جهاد کشاورزی از جمله توسعه اراضی دیم، گوشت‌ قرمز و توسعه باغات اشاره کرد و افزود: بخش تعاون می‌تواند در کنار بخش دولتی در این حوزه‌ها منشا اثر شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋