🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تشدید نظارت بر کیفیت پخت نان در شهرکرد

نظارت بر کیفیت پخت نان در شهرکرد تشدید شد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شهرکرد ، اسفندیار قربانی کارشناس مسئول شورای آرد و نان فرمانداری شهرکرد گفت: نظارت بر کیفیت پخت نان در مرکز چهارمحال و بختیاری تشدید شده است و با متخلفین برخورد می‌شود.

او افزود:نظارت ها از سوی کارگروهی متشکل از سازمان صنعت، معدن، تجارت، غله، اصناف و کارشناسان مرکز بهداشت در خصوص ارتقای کیفیت طبخ نان و کنترل سلامت و توزیع مناسب آرد در مرکز استان صورت می گیرد.

قربانی اضافه کرد: طی چند روز اخیر، بررسی گزارش اداره استاندارد نیز بر کیفیت آرد در کارگاه‌های تولیدی در شهرستان شهرکرد اضافه شده و این نظارت به طور مستمر و دقیق در حال انجام است.

او، علت تغییر کاهش کیفیت نان در برخی از نانوایی‌ها در ماه جاری را مخلوط شدن آرد تولید سال زراعی جاری و آرد تولیدی سال گذشته عنوان و تصریح کرد: در مجموع آرد تحویلی به خبازان سطح مرکز استان مطلوب و از میانگین استاندارد کشوری برخوردار است.

کارشناس مسئول شورای آرد و نان فرمانداری شهرکرد با بیان اینکه چالشی در خصوص تامین گندم و آرد مورد نیاز در مرکز استان وجود ندارد، تاکید کرد: به طور مستمر، کیفیت آرد تحویلی و نظارت بر بهداشت و نحوه پخت نان، توسط دستگاه‌های متولی در حال انجام است و در صورت مشاهده تخلف از سوی نانوایی‌ها، اعمال قانون در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

کیقباد قنبری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز از مطلوب بودن کیفیت گندم تحویلی برای مصارف نانوایی‌های سطح استان خبر داد و گفت: با توجه به کیفیت گندم تحویلی در سال زراعی جاری، گندم تحویلی از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

او افزود: با بررسی و نظرسنجی مستمر از خبازان مجرب سطح شهر، گندم و آرد تحویلی از استاندارد برخوردار است و در توزیع به موقع گندم به بازار این شرکت هیچ محدودیتی ندارد.

قنبری، میزان سهمیه آرد مورد نیاز نانوایی‌های سطح استان را ۱۰ هزارتن اعلام کرد و گفت: این میزان آرد به یکهزار و ۲۰۰ نانوا شامل ۸۰۰ نانوایی پخت سهمیه دولتی و ۴۰۰ نانوای پخت آزادپز تحویل می‌شود.

فرهاد محمودی مسئول بهداشت محیط شهرستان شهرکرد نیز در این باره از انجام یکهزار و ۱۵۰ مورد بازرسی در نیمه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد:از این تعداد پرونده، ۴۰ مورد به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که هفت مورد موجب قطع سهمیه آرد شد.

او افزود: امسال ۱۷۶ مورد نمونه‌برداری از مواد اولیه نانوایی‌های شهرکرد انجام شد، که با افراد متخلف که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با ویروس کرونای استان همخوانی نداشتند برخورد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋