🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حفاری آسفالت بدون نظر کمیته حفاری ممنوع است

فرماندار سنقروکلیایی گفت : با توجه به حفاری‌های سطح شهر سنقر و نارضایتی‌های شهروندان بر اساس تصمیمات اتخاذ شده اجرای عملیات حفاری فاضلاب شهر سنقر تا حد امکان به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی گفت : پروژه بزرگراه سنقر-بیستون با توجه به اهمیت و اصلی بودن این مسیردر شهرستان در دستور کار و پیگیری قرار داد.

او گفت : این پروژه جزء پروژه‌های اصلی شهرستان محسوب شده و در تلاش هستیم در حوزه شهرستان و در سال جاری این پروژه را به اتمام برسانیم.

مرتضوی افزود: پیگیر احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین توسط شهرداری سنقر هستیم که مشکلات این حوزه همچنین ترافیک مربوطه را سطح شهر کاهش و رفع کنیم.

رئیس شورای ترافیک شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی حوزه ترافیک اجرای کمربندی شهر سنقر است که در سال‌های گذشته احداث و متاسفانه به علت مشکلات فنی و کمبود اعتبار و عدم بهره برداری به محل دپوی زباله تبدیل شده است.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: به منظور کاهش بار ترافیک در سطح شهر سنقر و همچنین رفع مشکلات موجود این پروژه، تلاش داریم در آینده نزدیک این مسیر را حتی به صورت تک لاین زیر بار ترافیک ببریم.

مرتضوی به حفاری‌های سطح شهر سنقر و نارضایتی‌های شهروندان اشاره داشت و افزود: اجرا و اتمام پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر سنقر منوط به تکمیل خطوط جمع آوری این پروژه در سطح شهر است که با تصمیمات اتخاذ شده مقرر گردید تا حد امکان جهت تسریع در اجرا، به صورت شبانه روزی عملیات اجرا آن انجام شود.

او ادامه داد: تمامی ادارات ملزم هستند که قبل از اجرای عملیات آسفالت معابر، محل دریچه‌ها توسط شهرداری مشخص و حفاری‌های لازم توسط دستگاه‌های ذیربط صورت گیرد و بعد از انجام آسفالت تنها با نظر کمیته حفاری شهرستان و کارشناسان مربوطه اجازه حفاری داده خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋