🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهره برداری از طرح گازرسانی به چهار روستای سرپل ذهاب

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : برای انجام عملیات گاز رسانی به چهار روستای سرپل ذهاب شامل هنیدر مفروضه، هنیدر ابراهیم خانی و ریخک علیا و سفلی اعتباری بیش از ۹۱۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : دولت در راستای توسعه مناطق محروم و کمتربرخوردار تلاش‌های بسیاری انجام داده و در بخش گازرسانی نیز در مجموع یک هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

او گفت : در شهرستان سرپل ذهاب بعد از زلزله سال ۱۳۹۶ طرح‌های بزرگی در بخش گازرسانی آغاز شده که گازرسانی به روستا‌های مناطق محروم و مرزی را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه افزود: تاکنون گازرسانی به ۶۴ روستای این شهرستان انجام شده و گازرسانی به ۸۵ روستای دیگر در دست اقدام است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: شهرستان سرپل ذهاب در زلزله و بعد از آن نیز در جریان سیل آسیب‌های بسیاری دید که مورد توجه ویژه استاندار کرمانشاه بخصوص در بخش گازرسانی به مناطق روستایی قرارگرفت که قابل تقدیر است.

محبت جمالی نیا افزود: آمار واحد‌های مسکونی روستا‌های بخش مرکزی و قلعه شاهین از ۱۰ هزار و ۸۰۹ واحد به۱۲ هزار و ۹۳۳ واحد مسکونی رسیده که نشان دهنده رشد ۲۰ درصدی ساخت و ساز در مناطق روستایی است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: در حوزه زیرساخت‌های عمرانی شهرستان عملکرد مناسبی داشته که در حوزه گازرسانی نیز بااهمیت مدیر کل اداره گاز استان کرمانشاه بعد از وقوع زلزله بسیاری از روستا‌های فاقد گاز، گازرسانی شده اند.

او ادامه داد: توجه ویژه استاندار در اعتبارات عمرانی سرپل ذهاب موجب پیشرفت شهرستان خواهد شد که امیدواریم در سال جاری نیز این توجه ویژه شامل شهرستان شود تا خدمت شایسته‌ای به مردم محروم منطقه که، ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی هستند، انجام شود .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋