🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به کارگیری هزار و ۸۱۲ نفر برای برگزاری انتخابات در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: برای برگزاری انتخابات هزار و ۸۱۲ نیرو لازم داریم که تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر آن تامین شده است.

 به گزارش  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ فرماندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: برای برگزاری انتخابات هزار و ۸۱۲ نیرو لازم داریم که تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر آن تامین شده است لذا از ادارات برای تامین نیروی انسانی انتظار همکاری داریم.

فضل الله رنجبر افزود: در این دوره همانند مرحله اول انتخابات ۶۰۰ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار برای اخذ رای شهروندان درنظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه باید تمام نیرو‌های برگزاری انتخابات تا روز پنجشنبه معرفی شوند، گفت: برای هر شعبه باید چهار نفر از هیات‌های اجرایی و نظارت، نماینده فرماندار و شورای نگهبان حضور داشته باشد و این علاوه بر نیرو‌های انتظامی و کاربران پای سیستم‌ها است.

رنجبر با بیان اینکه برگزاری انتخابات نیازمند به کارگیری نیروی انسانی فراوان است، گفت: در این‌دوره از انتخابات همه ادارات باید در بحث خدماتی مانند قطع نشدن برق، مخابرات، خودرو، امکانات و نیروی انسانی هم افزایی و همکاری کنند و تمام تدابیر احتمالی اندیشیده شود.

او با بیان اینکه زمان برگزاری انتخابات از ساعت هشت صبح تا ۱۸ غروب روز جمعه ۲۱ شهریور است، تمدید زمان انتخابات را منوط به نظر شورای نگهبان و وزارت کشور دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان کرمانشاه گفت: صندوق‌های اخذ رای و دستگاه‌های احراز هویت افراد روز پنجشنبه تحویل نماینده فرماندار به عنوان مجری اصلی هر شعبه اخذ رای خواهد شد.

فضای برگزاری انتخابات در شهرستان کرمانشاه خوب است

فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ممنوعیت برگزاری ستاد‌های انتخاباتی در سطح شهرستان به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: برای کاندیدا‌ها چهار برنامه تلویزیونی و رادیویی تهیه شده است و هم اکنون فضای تبلیغات محیطی نامزد‌ها در سطح شهرستان خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

رنجبر با اشاره به اینکه رقابت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بین ۲ کاندیدا است، افزود: این امر برگزاری انتخابات را به دلیل ۲ قطبی بودن بسیار حساس می‌کند بنابراین تمام تلاش عوامل اجرایی بر رعایت بی طرفی کامل باید باشد.

او ملاک عمل همه را قانون مداری و امانتداری دانست و گفت: همه همّ و غم مجریان برگزاری انتخابات رعایت کمال امانتداری و قانون مداری برای اجرایی انتخابات سالم است.

مقام ارشد دولت در شهرستان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فضاسازی، شایعه پراکنی و اعلام مغرضانه نتایج در دوره اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه از مدیرکل ارشاد و اسلامی استان خواست با توجه به دردسر‌های ایجادی سایت ها، خبرگزاری‌ها و صاحبان کانال‌های تلگرامی و فضای مجازی برای اعلام نتایج انتخابات در دوره اول در این مرحله نظارت جدی تری داشته باشد و همه را رصد کنند، تا فضای انتخابات را با دروغ و شایعه پر نکنند.

رنجبر، تنها مرجع رسمی اعلام نتایج انتخابات را اطلاعیه‌های ستاد برگزاری انتخابات شهرستان اعلام کرد و از مردم خواست به فضاسازی‌ها و اعلام نتایج دروغین خارج از این ستاد توجه نکنند.

او در ادامه در خصوص شمارش برگه‌های اخذ رای گفت: این تعرفه‌ها در حضور نمایندگان هیات‌های اجرایی و نظارت، نماینده دادستان، نمایندگان کاندیدا‌ها و شورای نگهبان در سالن تجمیع دوباره شمارش می‌شود و آراء هر صندوق با آرا ارسال شده سیستم‌های هر شعب اخذ رای تطبیق داده می‌شود و پس از تایید صحیح بودن توسط ستاد انتخابات آرا اعلام می‌شود و اعلام نتایج خارج از این روند نامعتبر است.

انتهای  پیام/ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋