🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وکلا صداقت و عدالت را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: افتخار مدیریت و مسئولیت در هر پستی در واقع خدمت و نوکریِ مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست با جمعی از وکلای پیشکسوت استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۷ شهریور با اشاره به نقش و جایگاه وکلا در جامعه، گفت: وکیل باید کاشف حجاب قاضی از حقیقت باشد و تمام زوایای مغفول و پوشیده پرونده را برای قاضی روشن کند تا امکان احقاق حق و اجرای عدالت آسان شود و اگر این جایگاه به معنای واقعی تحقق پیدا کند، بسیاری از مسائل حوزه وکالت هم حل خواهد شد.

او با تقدیر از زحمات مؤسسان و بنیانگذران کانون وکلا در استان، اظهار داشت: تشکیل کانون وکلا در استان یزد دستاورد‌های بسیاری را برای مردم استان و به ویژه جامعه وکلای و حقوقی استان به همراه داشت.

دهشیری تصریح کرد: کانون وکلای یزد اکنون به نهال تنومندی تبدیل شده است که باید با استفاده از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان این حوزه آن را بیش از پیش تقویت کرد.

او افزود: هیات مدیره کانون وکلای فعلی باید قدردان زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در ادوار گذشته بوده و تمام تلاش خود را برای حفظ دستاورد‌های موجود و ارتقاء آن به کار گیرند. داشتن روحیه قدردانی مظهر یکی از خصلت‌های خداوند است.

رئیس کل دادگستری استان یزد حضور و مشارکت فعالانه کانون وکلای استان در حوزه مسئولیت اجتماعی به ویژه در زمینه مقابله با کرونا، کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد، حمایت حقوقی از اقشار محروم را فراتر از وظایف صنفی تعریف شده این کانون است و قابل تحسین و تقدیر دانست.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر لزوم توجه کانون وکلای استان به بحث آموزش بالاخص آموزش کاراموزان تاکید کرد و گفت: توجه به این مقوله ثمرات بسیاری برای مردم استان و دفع مظلمه رابه همراه خواهد داشت.

او با بیان اینکه رمز موفقیت کانون وکلا تعامل با دستگاه قضا است افزود: دستگاه قضا، دستگاه حاکمیتی است و با قدرت و قوت برنامه‌های خود را در دوران تحول بدون توجه به حاشیه سازی‌ها ادامه می‌دهد.

دهشیری در تبین امکان برخی رفتار‌ها بعد از خروج از مسئولیت‌ها تصریح کرد: هیچ کار و مسئولیتی بدون نقص و عیب نیست، اما باید به دنبال شناخت و رفع کاستی‌ها و کوتاهی‌ها بود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به ثمره شیرین وجود اتحاد، تعامل و همدلی بین مسئولان استان، اظهار داشت: استان در حوزه امنیت سرمایه گذاری جایگاه نخست کشور را کسب کرده که این نمونه‌ای از تعامل و توانایی مدیران و همراهی مردم استان یزد است که در هر زمینه‌ای که اراده به حضور کرده اند جزو برترین‌ها بوده اند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋