🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیشرفت های خوبی در بهبود سرطان سینه داشته ایم

حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی اخبار ، درباره شایع‌ترین سرطان رایج در کشور اظهار کرد: سرطان سینه یکی از شایع‌ترین سرطان‌های موجود میان بانوان و آقایان در کشور است.

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نرخ درگیری با سرطان سینه نسبتا زیاد است و خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی در بهبود آن حاصل شده است.

او افزود: نرخ درگیری با سرطان سینه نسبتا زیاد است و خوشبختانه پیشرفت‌های خوبی در بهبود آن حاصل شده است که اگر به موقع غربالگری و تشخیص داده شود، می‌توان آن را درمان کرد.

طیبی ادامه داد: با توجه به اهمیت نقش زنان در خانواده و خانواده در اجتماع در جهاد دانشگاهی به خوبی توانسته ایم به مسئله «سرطان سینه در بانوان و آقایان» بپردازیم و مجوز تحقیقات پژوهشکده آن را از وزارت بهداشت بگیریم و در آن فعالیت‌های تحقیقاتی انجام دهیم؛ همچنین با راه‌اندازی درمانگاه‌های مربوطه در این زمینه غربالگری کرده و کار بالینی انجام داده‌ایم.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور بیان کرد: هم اکنون در حال توسعه فیزیکی زیرساخت‌های خود هستیم که بتوانیم برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی فضای کافی داشته باشیم و کار‌های بالینی‌مان به ویژه غربالگری را نیز رونق دهیم؛ در این زمینه پیشرفت‌های خوبی به نمایش گذاشته ایم، اما زیربنا و زیر ساختمان به علت مسائل مادی تا حدودی با مشکل مواجه شده و سعی می‌کنیم تا این عامل را از منابع مختلف تامین کنیم.

طیبی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که بتوانیم در بعد پیشگیری، درمان و بهبود سرطان سینه، فعالیت‌های علمی را توسعه دهیم و این تلاش‌ها را با نتایج مثبتی همراه کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋