🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از بی توجهی به نکات بهداشتی در یکی از مدارس شهر کلاله تا وضع نامناسب معابر در یکی از محله های زیباشهر قرچک

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۶ شهریور از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار اخبار ، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار اخبار با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ شانزدهم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار اخبار، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

عدم رسیدگی شهرداری قرچک به مشکلات مردم طی چند سال. اینجا قرچک زیباشهر انتهای کوچه فتح۱۶بازار روز. نداشتن سطل زباله و کندن گودال توسط شهرداری قرچک باعث جمع شدن معتادان متجاهر در پشت خاکریز و ریختن نخاله و اشغال توسط پیمانکاران شده است.

 

سلام چرا قانونی برای اخراج کردن نیست همسر من راننده است اخراج شده به دلیل ورشکستگی شرکت. دیگه کسی تو این مملکت نمی‌گوید که خانواده داره قرض داره بچه و اجاره و هزار بدبختی داره به‌راحتی می‌گویند که دیگه لازم نداریم و یه مدت بیمه بیکاری اندک رو بگیر و بعداً به ما ربطی ندارد. لطفاً به داد ما برسید و اختلاف تو خانواده‌ها ایجاد نکنید و نگید بچه بیارید آخه بچه‌های ما چه گناهی کردن والان چه کنیم.

 

این ترم دانشگاه‌ها مجازی برگزار می‌شوند، دانشگاه صنعتی اصفهان، بجای اینکه با دانشجو‌ها به خاطر شرایط سخت کرونا همکاری بکند، هزینه مهمانی کارشناسی رو که ترم قبل ۲میلیون و ۵۰۰ هزار بوده، کرده ۴ میلیون.  نه غذای سلف داده میشه، نه حمل‌ونقل، نه هزینه‌های حضور دانشجو در دانشگاه به عهدشان هست. تو رو به خدا پیگیری کنید این هزینه‌ها چرا باید از جیب دانشجو‌های مهمان داده شود، آن هم در شرایطی که طبق ماده ۶ آیین‌نامه مهمانی، اصلاً به‌طور کل گرفتن شهریه برای مهمان‌ها ممنوع اعلام شده است.

 

محل زندگی ما که جنوب غرب تهران شهرستان بهارستان شهرک قلعه میر هست نیازمندان و محرومان زیادی داره جوانان زیادی در تلاش محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان در حال زحمت کشیدن هستند به نظرم نیازِ که این جوانان دیده بشوند.

 

سلام خسته نباشید. دخترم در یکی از مدرسه استان گلستان شهر کلاله روستای. درس می‌خواند. اما متأسفانه امروز مدرسه شان را بازگشایی کردن بدون اینکه طب سنج داشته باشند یا ماسک بدهند. در ضمن دو نفر از بچه‌های این مدرسه کرونا داشتن، اما انگار نه انگار. اگر این‌طور ادامه یابد آمار دانش آموزان کرونایی بالا می‌رود و خانواده‌ها هم گرفتار می‌شوند. لطفاً پیام من را پخش کنید تابه گوش مسولین برسد. برنامه شاد سالم تره تا اینکه فرزندانمان به مدرسه‌ای بی مسولین وبی اهمیت بروند؛ و معلمان بسیار بی‌ادب وبی فرهنگ که در شأن یک معلم نیست که به دانش‌آموزی توهین کنه و به فامیلشان بگوید که دست به این نزنی ها. دختر من از گل هم پاکتره واقع این جمله را از دخترم شنیدم ناراحت شدم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋