🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وحدت عمومی کلید حل تمام مشکلات است

به گزارش  گروه استان های اخبار از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: وحدت بین مسوولان و وحدت بین کارگزاران نظام اعم از سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه، نیرو‌های نظامی، امنیتی و همه افراد و نهاد‌هایی که از آرمان‌های نظام حفظ و حراست می‌کنند، امری مهم و حیاتی است.

خجسته پور گفت: رسیدن به یک وحدت عمومی بین مردم، مسوولان و کارگزاران نظام راه حل برون‌ رفت از تمامی مشکلات است.

او افزود: باید در مرحله اول وحدت بین ارکان و کارگزاران نظام  تقویت شود و در سطح دوم و سوم وحدت بین مردم و وحدت بین کارگزاران و مردم را حفظ کنیم.

خجسته پور اضافه کرد: تاکید بر وحدت بین مردم، وحدت بین مناطق و شهر‌های استان است که اگر هر سه سطح وحدت تقویت شود بدون شک عاملی برای وحدت عمومی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: کارگزاران نظام در هر قوه و در هر جایگاهی که هستند اگر بدانند و ایمان داشته باشند که هدف یکی است و در راستای یک هدف تلاش کنند بدون شک به آنچه خواسته مردم است، خواهیم رسید.

او به رعایت ۹۸درصدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم در آیین‌های عزاداری اباعبدالله اشاره کرد و گفت: این شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان جاری است و نباید تصور شود که این موارد تنها برای دهه اول محرم بود، بلکه تمامی مراسم‌های ایام محرم و صفر باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد تا سلامتی عاشقان ابا عبدالله به خطر نیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: مصوبات شورای فرهنگی عمومی باید خروجی داشته باشد و دستور جلسات هر جلسه باید در جلسه بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋