🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شاهد شکست کامل دشمنان در ایجاد ناامنی در کشور هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نیروی مقتدر انتظامی و ماموران جان برکف پلیس در سخت‌ترین و حساس‌ترین ماموریت‌ها در سالهای اخیر موفق عمل کرده‌اند تا امروز شاهد شکست کامل دشمنان در بعد ایجاد ناامنی در کشور باشیم.

 به گزارش  گروه استان های اخبار  از کرمانشاه ؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در نشست با فرمانده و جمعی از مسئولین انتظامی استان کرمانشاه گفت: ایجاد ناامنی و دامن زدن به برخی مسائل به یکی از برنامه های دشمنان انقلاب تبدیل شده و در این راستا از هیچ تلاشی هم دریغ نمی کنند.

او ادامه داد: ماموریت بسیاری از سرسپرده های داخلی دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم و انجام برخی حرکات مذبوحانه از جمله ایجاد درگیری و تیراندازی به سمت نیروهای مسلح و مردم بی گناه است تا جامعه ما را ناامن جلوه دهند.

خوش اقبال بیان کرد: با این حال به برکت وجود یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح جهان در ایران که نیروی عزتمند انتظامی نیز در میان آنها قرار دارد، بخش قابل توجهی از اقدامات دشمنان خنثی و نقشه هایشان نقش برآب شده است.

او یادآور شد: پس از شکست های پیاپی دشمنان در اجرای نقشه هایشان، آنها در تازه ترین راهبرد خود پلیس هراسی در کشور را آغاز کرده اند و حتی دست به تحریم این نیروی خدمتگذار و بی ادعا زدند تا به خیال خام خود بتوانند از اعتبار پلیس نزد مردم بکاهند، اما در این نقشه نیز ناکام ماندند.

او گفت: امروز پلیس مقتدر جمهوری اسلامی ایران همراه تر از همیشه در کنار مردم قرار دارد و عموم شهروندان نیز قدردان زحمات بی وقفه و شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی هستند.

خوش اقبال در پایان با تقدیر از تلاش ها و زحمات پلیس کرمانشاه، گفت: وجود فرمانده‌ای لایق مانند سردار جاویدان در راس انتظامی استان باعث ایجاد امنیتی پایدار در استان کرمانشاه شده و امروز با تلاش‌های مخلصانه ماموران شاهد وجود امنیتی مطلوب در این دیار هستیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋