🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فضاپیمای چندبارمصرف و سری چین پرتاب شد

چین روز گذشته بدون انتشار کوچکترین اطلاعاتی، فضاپیمای چندبارمصرف خود را روانه فضا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی اخبار ، چین روز گذشته یک فضاپیمای سری با قابلیت پرتاب مجدد را به فضا فرستاد. هنوز هیچ مشخصاتی از این فضاپیما منتشر نشده است، از این رو بسیاری از کارشناسان معتقدند که این فضاپیما می‌تواند با نمونه آمریکایی آن که در حال حاضر در مدار زمین قرار دارد، مقایسه شود. 

چین اعلام کرده این فضاپیما با اهداف صلح‌جویانه پرتاب شده است و قرار است مدت محدودی را در مدار باقی بماند. همچنان هیچ جزئیاتی درباره این فضا پیما در دسترس نیست و کسی درباره مشخصات دقیق آن اطلاعاتی ندارد.

چین چند سالی می‌شود که بر روی چندین طرح مفهومی برای فضاپیمای خود کار می‌کند. این کشور همچنین به دنبال دست‌یابی به نوعی طراحی فضاپیماست که بتوان مجدداً از آن استفاده کرد و در عین حال به صورت عمودی هم فرود بیاید.

رسانه‌های دولتی چین تنها به موفقیت آمیز بودن پرتاب و قابلیت استفاده مجدد آن اشاره کرد؛ و چیزی درباره اینکه این وسیله نقلیه در مدار دقیقاً چه کاری انجام خواهد داد، بیان نکرده ‌اند. 

اکنون مردم فقط باید منتظر بمانند تا ببینند چه اتفاقی خواهد افتاد و این فضاپیما چه زمان فرود خواهد آمد. به گفته یکی از خبرنگاران چینی پرتاب ناگهانی ممکن است برای مردم تعجب آور باشد، اما واقعاً در راستای اهداف فضایی چین است.

به صورت کلی فضاپیمای چینی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. آن‌ها گفته بودند که چنین کاری را انجام خواهند داد و به نظر می‌رسد این کار را روی برنامه مشخصی انجام می‌دهند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋