🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آنچه درباره سهام پالایشی یکم می خواهید بدانید

آنچه را درباره پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی دوم با نام پالایشی یکم می‎‌خواهید بدانید، اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های اخبار  از بوشهر ، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد پس از واگذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم و به منظور بهره‌مندی هموطنان از امکان سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از منافع مالی این طرح‌ها بخش دیگری از سهام خود در تعدادی از شرکت‌های بورسی سهام ۴ پالایشگاه معتبر و بزرگ کشور یعنی پالایشگاه تهران اصفهان بندرعباس و تبریز هرکدام ۱۵ درصد را در قالب صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نویسی واگذار کند.

رسول زارعی افزود: این امر از طریق پذیره‌نویسی واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله واسطه‌گری مالی دوم و با نام پالایشی یکم انجام خواهد شد که فرصت بی‌نظیری برای ورود افراد جامعه به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های پالایشی معتبر به شمار می‌رود.

او درباره شرایط پذیره نویسی این طور توضیح داد: حداقل پذیره نویسی برای هر فرد ایرانی دارای کد ملی صد هزار ریال و حداکثر ۵۰ میلیون ریال است و سقف پذیره‌نویسی دو صندوق به صورت همزمان ۵ میلیون تومان تعیین شده است.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر  ادامه داد: اگر کسی پذیره‌نویسی اول را کامل خریده باشد رقمی که می‌تواند از این صندوق بخرد در مجموع سه میلیون تومان است به عبارت دیگر اگر دارا یکم را دو میلیون تومان خریده باشد این صندوق را ۳ میلیون تومان اگر دارا یکم را یک میلیون تومان خریده باشد این صندوق را ۴ میلیون تومان و اگر دارا یکم را نخریده باشد این صندوق را ۵ میلیون تومان می‌تواند خریداری کند.

زارعی بیان کرد: محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد و برای پذیره‌نویسی در این مرحله داشتن کد معاملاتی یا کد بورسی الزامی نیست و متقاضیان برای انجام معامله این واحد‌ها که از یک ماه بعد از تخصیص امکان‌پذیر است می‌توانند در فرصت مناسب در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کنند.

او گفت: پذیره نویسی از طریق روش‌های حضوری و غیر حضوری و از طریق بانک‌های عامل اپلیکیشن‌های مربوط و نیز کارگزاری‌های بورسی قابل انجام است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋