🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آمادگی ۲۰ سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری هیر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از اعلام آمادگی بیش از ۲۰ سرمایه گذار ملی و استانی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری در شهر هیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از اردبیل ، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی مشکلات پروژه پل معلق هیر گفت: در سایه تلاش دست‌اندرکاران و سرمایه‌گذار پروژه پل معلق تمام‌شیشه‌ای هیر نزدیک به یک سال است که اردبیل با نام پل شیشه‌ای هیر معرفی می‌شود و به یکی از جاذبه‌های مهم استان تبدیل شده است.

او افزود: این طرح به عنوان الگوی موفق مشارکتی مطرح شده است که این مهم در سایه همکاری و مشارکت همه‌جانبه مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری هیر و بخشدار هیر و تلاش شبانه‌روزی سرمایه‌گذار طرح و نیز همکاری صداوسیما که در سطح ملی و بین‌المللی این پروژه را مطرح کردند، محقق شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: تلاش وهمت نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، فرماندار، بخشدار، شهردار، شورای شهر هیر و نمایندگان منطقه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم منطقه در راه‌اندازی پل هیر قابل قدردانی است.

فلاحی با اشاره به تاکید استاندار بر حل مشکلات پل معلق هیر گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل جهش تولید برای زیرساخت‌های شهر هیر اختصاص یافته که از این مبلغ سه میلیارد ریال در اختیار شهرداری هیر قرار می‌گیرد تا برای اجرای پله سنگی هزینه شود.

او عنوان کرد: امسال ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات گردشگری به راهداری برای راه کوهساره ارائه می‌شود تا این راه تکمیل شود و پنج میلیارد ریال نیز برای زیرساخت‌های گردشگری هیر هزینه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اظهار کرد: در کنار این اقدامات نزدیک به ۲۰ تقاضا برای اجرای طرح‌های گردشگری که احداث هتل‌های چهار و پنج‌ستاره نیز جزو آن‌ها بوده، در هیر از اقصی نقاط کشور مطرح شده که اجرای این طرح‌ها در آینده مهاجرت معکوس و توسعه اقتصادی را نهادینه خواهد کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋