🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تولید گوشت قرمز در استان کرمانشاه به ۴۰ هزار تن رسیده است

 به گزارش گروه استان های اخبار از کرمانشاه؛ نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت:میزان تولید گوشت قرمز در کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۳۴ هزار تن بود که با بسترسازی‌ها و اقدامات صورت گرفته در معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان و حمایت‌های دولت خدمتگزار، تولید این محصول مهم اکنون به بیش از ۴۰ هزار تن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: در هفت سال گذشته میزان تولید گوشت قرمز در استان کرمانشاه با ۱۷ درصد افزایش به ۴۰ هزار تن رسیده است.

او گفت: در سال ۹۲ تعداد ۴۰۹ واحد گاوداری شیری، پرواربندی گوساله، پرواربندی بره، گوسفنداری داشتی در استان کرمانشاه مشغول فعالیت بود که این میزان در سال ۹۹ به ۶۲۸ واحد رسیده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه همچنین در ادامه به افزایش ۱۰ درصدی تولید شیرخام در کرمانشاه در هفت سال گذشته اشاره کرد و گفت: با این میزان افزایش، تولید شیر خام در استان اکنون به ۳۵۰ هزار تن رسیده است.

حاتمی افزود: میزان تولید شیر خام در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۳۱۷ هزار تن بود که با اقدامات صورت گرفته اکنون به بیش از ۳۵۰ هزار تن رسیده است و از ۱۶۰ واحد گاوداری شیری  این تعداد به ۱۷۸ واحد رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه همچنین به تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه  نیز اشاره کرد و گفت: در هفت سال گذشته میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه با ۲۲ درصد افزایش به ۷۲ هزار تن رسیده است.

حاتمی توضیح داد که میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۲، در حدود ۵۸ هزار و ۸۵۷ تن بود که اکنون به بیش از ۷۲ هزار تن رسیده است.

به گفته او، در سال ۹۲ تعداد ۴۹۵ واحد مرغ گوشتی در استان کرمانشاه مشغول فعالیت بود که این میزان امسال به ۵۷۶ واحد رسیده است.

ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋