🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

محبی: اقدام محمد بنا برای نامگذاری سالن شهید صدرزاده ارزشمند بود تختی الگوی اخلاق میان ورزشکاران است

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: پیشنهاد محمد بنا برای نامگذاری سالن شهید صدرزاده بسیار ارزشمند بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی اخبار ، محمد حسن محبی نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با زیبا توصیف کردن کار فدراسیون کشتی در برگزاری مراسم رونمایی از مقبره شهید گمنام در روز ملی کشتی اظهار داشت: نامگذاری سالن شهید صدرزاده، به پیشنهاد محمد بنا موجب شد تا پهلوانان و قهرمانان همواره گذشت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی با اشاره به شخصیت بزرگ جهان پهلوان غلامرضا تختی به عنوان الگوی اخلاق در میان ورزشکاران گفت: غلامرضا تختی انسان بزرگی بود که به جامعه کشتی و همه کسانی که به دنبال پهلوانی هستند درس اخلاق داد، او در پهلوانی کشتی نیز انسان بزرگی بود.

این پیشکسوت کشتی ادامه داد: غلامرضا تختی علیرغم کسب مدال‌های طلای جهانی و المپیک هیچگاه ادعایی نداشت، او یک انسان به تمام معنا بود و انسانیت را به تمامی معنا کرده بود.

آزادکار پیشکسوت کشتی با بیان اینکه شخصاً به عنوان کشتی گیر به تختی افتخار می‌کنم، افزود: جامعه کشتی باید تختی را بعنوان نماد و الگوی اخلاق و انسانیت قرار دهد، شاید اینگونه روزی تختی‌هایی از جامعه کشتی سر بیرون بیاورند که تا سال‌ها بعد از فوت او، جامعه کشتی به وی افتخار کند.

محبی ادامه داد: غلامرضا تختی جدا از مدال‌آوری‌های در دنیای قهرمانی، شخصیت یک انسان بزرگ بود، درست مانند عزیزانی که جان‌شان را به خطر انداختند و باید نام شان را قهرمان و ابر انسان گذاشت. آنها جان خود را فدای کشورشان کردند تا میلیون‌ها انسان مانند من در آرامش زندگی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم ایران همیشه سربلند، همه هموطنان عزیزم سرافراز، تندرست و در آرامش باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋