🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم حضرت معصومه (س)

مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا در حرم بانوی کرامت(س) در مکان‌های روباز و با رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از قم ، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه (س)، امسال با توجه به شیوع  ویروس کرونا، برنامه‌های عزاداری ماه محرم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در مکان‌های روباز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مراسم‌ عزاداری شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری و مداحی حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

همچنین بامداد تاسوعا و عاشورا ساعت ۵:۴۵ صبح سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین خورشیدی دنبال خواهد شد.

صبح تاسوعا و عاشورا نیز از ساعت ۱۰ صبح زیارت عاشورا  با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور قرائت خواهد شد و بعد از آن نیز زائران و مجاوران حرم مطهر از سخنرانی حجج‌اسلام بخشی و میردامادیان و مداحی جواد احمدی بهره‌مند خواهند شد.

ویژه برنامه عزاداری ظهر روز تاسوعا نیز بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌­الاسلام والمسلمین رفیعی و مرثیه­‌خوانی و سینه‌­زنی رضا ایزدی و همچنین عزاداری ظهر عاشورا نیز با مقتل‌­خوانی حجج اسلام دارستانی و صادقی واعظ و همچنین مرثیه­‌خوانی و سینه‌­زنی سید علی حسینی‌­نژاد دنبال خواهد شد.

ساعت ۱۸ عصر تاسوعا و عاشورا نیز محفل سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین­‌آبادی به همراه قرائت زیارت ناحیه مقدسه با نوای سید علی حسینی‌­نژاد در عصر تاسوعا و حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در عصر عاشورا برپا خواهد شد.

همچنین، مراسم احیای شب عاشورا از ساعت ۲۴ همراه با تلاوت قرآن و ترتیل‌­خوانی سوره یاسین با صدای قاریان بین‌المللی و قرائت زیارت عاشورا با نوای جواد برزگر و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین خورشیدی و عزاداری و مرثیه­‌خوانی حسین حقی برگزار خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋