به گزارش گروه استان های
اخبار
از مشهد
، محسن عبداللهی رئیس اداره آب و فاضلاب تربت جام گفت: مشترکینی که به قبوض خود اعتراض دارند و فکر میکنند اشتباهی رخ داده است یا باید به دفاتر پیشخوان دولت یا امور مشترکین اداره آب و فاضلاب شهرستان مراجعه نمایند تا به اعتراض آنها رسیدگی شود.
او افزود: برای هر قبضی با هر مبلغی که صادر میشود چندین احتمال وجود دارد که برای بررسی آن حتما باید مشترک، اعتراض خود را ثبت نماید تا روال آن انجام شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب تربت جام ادامه داد: در مرحله اول احتمال دارد کنتورخوان ما اشتباه کرده باشد که شماره قبض و کنتور را باید مطابقت دهیم، در مرحله دوم احتمال خرابی کنتور وجود دارد که کنتور در محل تست و در صورت خرابی تعویض میشود و قبض برای اصلاح به کمیته برگشت از خروج ارسال میشود.
عبداللهی بیان کرد: در صورتی که کنتور سالم باشد و قرائت کنتور نیز درست انجام شده باشد احتمال نشتی و ترکیدگی لوله نیز وجود دارد که برای تست آن میتوان در بازهای که آب مصرف نمیشود شماره کنتور را ثبت و بعد از چند ساعت شماره کنتور را بازدید و در صورتی که کنتور کار کرده و عددش تغییر کرده بود لولههای آب دچار نشتی یا ترکیدگی است.
او تصریح کرد: در صورتی که قرائت کنتور اشتباه ثبت شده باشد یا کنتور خراب بوده و یا لولهها دچار نشتی و ترکیدگی شده باشد قبض اصلاح میشود، اما در صورتی که این موارد رخ نداده باشد قبض باید پرداخت شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب تربت جام تاکید کرد: مشترک استنباطش این است که اگر لوله نشتی داشت یا ترکیده باید مشخص شود که گاهی مشخص نمیشود و آب به چاه میریزد و دیوارههای چاه را خراب میکند و حتی سبب تخریب چاه و خانه میشود و مورد داشتیم که منجر به ریزش و فوت مشترک شده است.
پاسخ ها