🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرونده واگذاری سیلوی کنگاور به دیوان عدالت اداری می رود

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده واگذاری سیلوی کنگاور باید به دیوان عدالت اداری برود و پیگیری‌ها را تا تعیین تکلیف موضوع همچنان ادامه خواهیم داد.

 به گزارش گروه استان های اخبار از کرمانشاه؛  علی رضایی نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری امروز (۶شهریور)  با اشاره به مشکلات این شهرستان، گفت: ماجرای تعاونی زمین‌های شهرک ولیعصر در حال تبدیل شدن به یک چالش جدی امنیتی در این منطقه است و باید یکبار برای همیشه حل و فصل شود.

او مشکل اصلی واگذار نشدن زمین‌ها به متقاضیان را اختلاف بین دستگاه‌ها دانست که باید با پادرمیانی مسئولین استان مرتفع شود.

این نماینده مجلس به موضوع واگذاری سیلوی کنگاور نیز اشاره کرد و ادامه داد: در پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام دادیم پرونده این سیلو باید به دیوان عدالت اداری برود و پیگیری‌ها را تا تعیین تکلیف موضوع همچنان ادامه خواهیم داد.

رضایی برای تامین اعتبارات مورد نیاز تکمیل زیرساخت‌های شرق استان خصوصا شهرستان کنگاور نیز قول پیگیری داد.

خزایی فرماندار کنگاور نیز در این جلسه با اشاره به اقداماتی که  در دو سال اخیر در این شهرستان در زمینه‌های مختلف صورت گرفته، افزود: آسفالت ۲۰۰ هزار متر مربع از راه‌های روستایی، توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به روستاها، گازرسانی به روستا‌ها و نزدیک شدن به پوشش ۹۹ درصدی گاز در شهرستان، ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی از مهمترین این اقدامات است.

او از تسریع روند اجرای سد آناهیتا به عنوان یک مطالبه جدی مردم هم یاد کرد و ادامه داد: با اعتبارات خوبی که پارسال به این پروژه تخصیص یافت، هم اکنون شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی احداث این سد هستیم و امیدواریم مخزن سد تا پایان امسال آبگیری شود.

خزایی از مطالبات این شهرستان هم یاد کرد و گفت: یکی از درخواست‌های مهم کنگاور ایجاد کلینیک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی است و از معدود شهرستان‌هایی هستیم که این کلینیک را ندارد.

فرماندار کنگاور تکمیل مجموعه‌های ورزشی شهرستان، بهبود آسفالت روستاها، ایجاد پایگاه امداد و نجات هلال احمر در نزدیکی گودین را از دیگر مطالبات این شهرستان اعلام کرد.

خزایی بیان کرد: نیاز دیگر کنگاور ایجاد صنایع بزرگ است که درخواست داریم موضوع کارخانه ذوب آهن کنگاور که چند سال است مطرح شده اجرایی شود.

احداث دانشکده پرستاری، ایجاد دانشکده فنی و حرفه‌ای دولتی، تکمیل آبرسانی روستا‌ها از دیگر مواردی بود که او به عنوان خواسته‌های کنگاور مطرح کرد.

حجت‌الاسلام لروند امام جمعه کنگاور نیز به چند موضوع و مطالبه اشاره کرد و گفت: مهمترین نگرانی ما تعیین تکلیف اراضی شهرک «ولیعصر» است که ۲۰ سال قبل مردم برای زمین‌های این شهرک درخواست دادند، اما هنوز به دلیل مشکلات متعدد، صاحب زمین نشدند و مدام اعتراض دارند.

او معتقد است، اگر این مشکل مرتفع نشود اعتراضات به حق مردم بسیار جدی خواهد شد.

امام جمعه کنگاور نسبت به واگذاری سیلوی کنگاور و خصوصی‌سازی آن نیز انتقاد کرد و ادامه داد: چرا دو سیلوی دیگر در کرمانشاه و سنقر که قرار بود با سیلوی کنگاور واگذار شود هنوز خصوصی نشده، اما سیلوی کنگاور خصوصی شده و فردی که سیلو را تحویل گرفته مطالبات کارگران را نپرداخته است.

او همچنین خواستار تعیین تکلیف کارخانه قند کنگاور که سال‌ها صحبت از احداث آن بوده، شد.

انتقاد از گران شدن نان در کنگاور در شرایط کنونی و برپا نشدن نماز جمعه در این شهرستان از دیگر موضوعاتی بود که لروند به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای  پیام/ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋