🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مردان بیشتر از زنان در استان بوشهر به کرونا مبتلا شده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: در این استان۴۲ درصد از بیماران زن و ۵۸ درصد مرد و بیشترین مبتلایان در گروه سنی میانسال و سالخورده هستند.

دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر
به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در نشست ستاد کرونا استان بوشهربا حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: سومین مرحله غربالگری کرونا با اولویت شناسایی و توجه به افراد دارای بیماری زمینه‌ای در این استان در حال اجراست.

او افزود: تلاش می‌شود در این مرحله افراد دارای بیماری زمینه‌ای از جمله افراد مبتلا به فشار خون و دیابت فراخوان داده شوند و مورد غربالگری قرار گیرند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به جان باختن ۴۵۱ بیمار ناشی از ابتلا به ویروس کرونا عنوان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد ۳۳ درصد از جان باختگان مبتلا به دیابت و ۲۸ درصد مبتلا به فشار خون و مابقی نیز دچار سایر بیماری‌های زمینه‌ای هستند.

کشمیری تاکید کرد: ۴۲ درصد از بیماران مبتلا به ویروس کرونا زن و مابقی مرد هستند و بیشتر مبتلایان به این ویروس در استان بوشهر در گروه سنی میانسالان و سالخوردگان است.

او بیان کرد: براساس آمار‌ها از شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۵هزار نفر بیمار حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده که از این شمار ۱۰ هزار نفر مثبت بودند و از این افراد هفت هزار و ۵۰۰ نفر بستری شده‌اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: اکنون ۲۸۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این شمار ۱۷۷ نفر مثبت هستند و از این شمار ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و از این شمار نیز ۱۷ نفر بدحال و به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

م

کشمیری افزود: در زمان حاضر ۹ هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان بهبود یافته و ۶۸۰ نفر نیز در قرنطینه به سر می‌برند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋