🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توسعه بیشتر بافق با ورود شرکت سنگ آهن به بورس

استاندار یزد گفت: با ورود شرکت سنگ آهن مرکزی به بورس، روند پیشرفت بافق شتاب می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید بافق با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان بافق در حوزه‌های مختلف گفت: باید اولویت‌های این شهرستان مدنظر قرار گیرد تا آینده خوبی برای پیشرفت بافق رقم بخورد.

استاندار یزد به ورود شرکت سنگ آهن مرکزی به بورس اشاره کرد و گفت: ورود این شرکت به بورس به توسعه بافق کمک شایانی می‌کند.

طالبی پرداخت دو درصد عوارض را شامل تمامی شرکت‌ها بیان کرد و افزود: بسیاری از شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های سرمایه گذار در بورس شامل این دو درصد می‌شوند.

او با بیان اینکه سیاست استان جلوگیری از خام فروشی است، تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی برای فراوری سنگ آهن در استان ایجاد شده و تبدیل سنگ به کنستانتره و گندله موفقیت‌های خوبی را شاهد بوده است.

در این مراسم از زحمات شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق تقدیر و مهدی طلایی مقدم به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

طالبی، طلایی مقدم را از بهترین فرمانداران استان بیان کرد و گفت: طلایی مقدم در سال ۹۳ نیز فرماندار بوده و تجربه خوبی در این شهرستان دارد.

سید مهدی طلایی مقدم فرماندار جدید بافق نیز عملی شدن سند توسعه شهرستان را مشروط به وحدت مردم و مسوولان برشمرد و گفت: رمز موفقیت بافق در چند سال گذشته رسیدن صدای واحد بافق به مرکز استان بوده است.

او همچنین رسانه‌های شهرستان را بازوان مدیران عنوان کرد و ادامه داد: هرگز نباید به رسانه‌ها به عنوان تهدید نگاه کرد بلکه فرصتی است تا یک مدیر همواره خود را در اتاق شیشه‌ای ببیند و بداند زیر نظر است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋