🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیشترین مبتلایان در بوشهر و بیشترین فوتی ها در دشتستان

به گزارش گروه استان های  اخبار  از بوشهر ، بر اساس آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا کنون ۱۰ هزار و ۲۵۵ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند که بیشترین مبتلایان با سه هزار و ۷۷۸ نفر در بوشهر و دو هزار و ۱۷۰ نفر در دشتستان بوده‌اند.

آخرین وضعیت کرونا در استان بوشهر نشان می‌دهد ۳۶ درصد مبتلایان مربوط به شهرستان بوشهر و حدود ۳۰ درصد فوتی‌ها مربوط به شهرستان دشتستان است.

همچنین بیشترین فوتی‌ها نیز با ۱۳۰ و ۱۰۷ مورد در شهرستان‌های دشتستان و بوشهر ثبت شده‌اند.

از ۱۰ شهرستان استان بوشهر ۶ شهرستان شامل بوشهر، دشتستان، گناوه، تنگستان، دیلم و عسلویه در وضعیت قرمز هستند، دیر و کنگان در وضعیت نارنجی و دشتی و جم در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشترین مبتلایان در بوشهر و بیشترین فوتی‌ها در دشتستان

 ۱۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بوشهر بستری هستند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند و اکنون ۲۸۸ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

سعید کشمیری بابیان اینکه اکنون ۱۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان به سر می‌برند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸ نفر از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۹ نفر کرونا داشته‌اند.

او ادامه داد: یک نفر یکشنبه، چهار نفر سه‌شنبه و یک نفر چهارشنبه فوت شده‌اند که آزمایش کرونای همه آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در رده سنی ۵۹ تا ۹۱ سال  بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعد‌اد  ۱۷ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کشمیری گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک سوم از بیماران فوت شده به دیابت مبتلا بوده‌اند و یک سوم نیز دارای فشارخون بودند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋