🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تولید ۷۶۸ قطعه و تجهیزات دریایی و بندری توسط متخصصان داخلی

اللهیار گفت: ۷۶۸ قطعه و تجهیزات دریایی و بندری توسط مهندسان و متخصصان داخلی تهیه و تولید شده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی اخبار ، محمدرضا اللهیار معاون فنی و مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در چند سال گذشته با استفاده از توان داخلی در کشور توانستیم شناورهایی بیش از ۳۰ هزار تنی در این بخش را پذیرش کنیم افزود: نرم افزار بومی در این زمینه راه اندازی کرده ایم و هم اکنون مراحل نهایی اجرای آن به اتمام رسیده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون دو کشور اقدام به تهیه نرم‌افزار در این بخش کرده اند افزود: ایران سومین کشوری است که این نرم افزار را تهیه کرده است.

الهیار توضیح داد: این نرم افزار قابلیت شناسایی جزر و مد و امواج را دارد و قابلیت شناسایی هنگام ورود شناورها را دارد.

معاون فنی و مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: هم اکنون ما توانسته ایم شناسایی شناورهای بزرگی را که قابلیت مهندسی لایروبی دارند، انجام دهیم و خوشبختانه برای سواحل استان بوشهر گام‌های بلندی را برداشته ایم و این اقدامات در راستای جهش تولید انجام می‌شود.

الهیار با اشاره به اینکه با استفاده از توان داخل توانسته ایم شناورهای بزرگ را بسازیم افزود: هم اکنون با استفاده از تجهیزات خود در این بخش توانسته ایم ۸۳ فروند شناور بزرگ و کوچک به سفارش سازمان بنادر با استفاده از تجهیزات داخل بسازیم.

او بیان کرد: در سازمان بنادر و دریا نهضت ساخت داخل را برای این بخش ایجاد کرده‌ایم.

معاون سازمان بنادر و دریا نوردی با بیان اینکه تمامی تجهیزات بندری از کوچکترین تا بزرگترین تجهیزات توسط مهندسان و فعالان داخلی ایجاد شده است، اظهار کرد: تفاهم نامه ای را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه منعقد کرده ایم تا از این طریق شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند قطعات مورد نیاز بندری را تولید کنند.

الهیار تاکید کرد: سال گذشته ۷۶۸ قطعه مورد نیاز از جمله قطعات کوچک و بزرگ را تولید کرده ایم و امسال هم امیدواریم بخش عمده ای از این تجهیزات را توسط مهندسان داخلی تولید کنیم.

در حال تکمیل ...

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋