🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

همدان زرد شد

همدان زرد شد

به گزارش گروه استان های  اخبار  از همدان ، دکتر منوچهر کرمی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: با توجه به تداوم شیوع کروناویروس در سراسر کشور مردم بهتر است از سفر  خودداری کنند.

معاون امور بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: استان همدان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارد.

او بیان کرد: شهروندان در صورت سفر در هتل‌ها و مکان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، ساکن شوند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات دهه اول محرم، گفت: سلامت خانواده و همشهریان در گرو رفتار‌های بهداشتی ما بوده و استفاده از ماسک و رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی قطعاً در جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا تأثیرگذار است.

کرمی با تأکید بر اینکه مسافران برای حفط سلامت خود و دیگر افراد باید از حضور بیش از حد در سطح شهر و بازار خودداری کنند، اضافه کرد: افراد دارای علائم مرتبط با بیماری کرونا از حضور در مراسم عزاداری و اجتماعات عمومی خودداری کنند.

او در تشریح وضعیت استان همدان در ایام شیوع کرونا ویروس گفت: تعداد موارد قطعی ابتلا به کروناویروس در استان همدان به ۳ و ۵۳۸ نفر رسیده و متأسفانه تا به امروز ۴۶۷ نفر نیز فوت کرده اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: شهرستان‌های اسدآباد، بهار، رزن، نهاوند و همدان در وضعیت زرد، فامنین در وضعیت قرمز و ملایر، کبودراهنگ و تویسرکان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

کرمی با بیان اینکه گروه‌های پرخطر مانند سالمندان، بیماران مبتلا به بیماری‌های زمینه ای، زنان باردار و کودکان بهتر است در منزل و با استفاده از رسانه ملی و فصای مجازی در عزاداری شرکت کنند، یادآور شد: نذورات به صورت کمک‌های مؤمنانه یا کمک به کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی صورت گیرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋