🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

افتتاح و کلنگ زنی ۲۸۰ میلیارد تومان پروژه در کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، همزمان با هفته دولت فرماندار کوهبنان به اتفاق فرمانده انتظامی و اعضای شورای اداری کوهبنان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان گفت: در ماه حزن و اندوه و ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) قرار داریم که مقارن با هفته دولت شده، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که خالصانه کار و تلاش کردند را گرامی می‌داریم.

اوافزود: خدمات خوبی طی سال گذشته در شهرستان انجام شده که جا دارد خدمات نظام اسلامی در این هفته برجسته شود تا زمینه امیدواری در مردم افزون‌تر گردد.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: حدود یک سال فرصت برای خدمت رسانی دولت وجود دارد خدمتی که در نظام اسلامی نوعی عبادت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: مجموعه کارگزاران و مدیران ادارات در شهرستان کوهبنان اهل تجربه و تقوا هستند که جا دارد با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

او تاکید کرد: جا دارد دولتمردان برای رضایت حضرت حق و بدور از سیاسی کاری خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی را در مدت باقی مانده از دولت یازدهم در راس امورات خویش قرار دهند.

در ادامه حسین سالاری فرماندار کوهبنان ضمن تسلیت ایام محرم گفت: شهیدان رجایی و باهنر عمرشان را وقف خدمت به مردم ایران اسلامی کردند و سرانجام در راه اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

او افزود: در روز کارمند قرار داریم بزرگوارانی که تمام تلاش خود را در راستای خدمت به مردم بعنوان، ولی نعمت انقلاب به کار بسته اند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: در جنگ بی امان اقتصادی قرار داریم در حالی که دشمن تمام‌تلاش خود را به کار بسته تا کشور دچار مشکل گردد و مردم از وضعیت موجود ناراضی شوند که البته این خیال زهی باطل است.

سالاری تصریح کرد: عموما بودجه کشور بر اساس نفت بسته می‌شود در حالی که ما در تهدید و تحریم قرار داریم، اما در این شرایط خدمات خوبی در کشور و شهرستان انجام شده است.

او تاکید کرد: بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان پروژه برای افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت در شهرستان کوهبنان داریم که بخشی از پروژه‌ها در روز پنج شنبه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: با توجه به منویات مقام‌معظم رهبری در راستای اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی استعداد‌های شهرستان بررسی و شناسایی پهنه ۱۴ در دستور کار قرار گرفت.

سالاری اظهار داشت: پایان سال ۹۷ مطالعات انجام شد و دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت که نتیجه آن راه اندازی کارخانه سرب و روی در شهرستان خواهد بود.

او افزود: برق و زمین کارخانه سرب و روی مشخص شده در حالی که برای تهیه خوراک کارخانه ۱۰ معدن شروع به کار می‌کنند و هر معدن حدود ۲۰۰ نفر را مشغول به کار خواهد کرد.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: روز گذشته معدن هشونی شرقی راه اندازی شد و احداث کارخانه ۲۰ هزار تنی کک‌سازی هم در شهرستان پس از اخذ مجوز اجرایی خواهد شد.

سالاری تصریح کرد: چندین طرح جدید در معادن ذغال سنگ بخش طغرالجرد افتتاح شد که زمینه را برای اشتغال و جذب جوانان جویای کار شهرستان رقم خواهد زد.

او تاکید کرد: دوستان بنیاد برکت در شهرستان کوهبنان حضور پیدا کردند تا اقداماتی در روستا‌ها در راستای شناسایی ظرفیت‌ها و اشتغال انجام شود و واجدین شرایط بتوانند از تسهیلات بهره ببرند.

فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی بسته بندی آب با برند کوهبنان در دستور کار قرار دارد و اقداماتی هم در زمینه معادن مس و آهن به همراه راه اندازی کارخانه فرآوری مس، راه اندازی کارخانه فرآوری سنگ آهن طغرالجرد صورت گرفته است.

سالاری بیان کرد: راه اندازی کارگاه پارچه سازی روشا در دهستان خرمدشت، مرمت و بازسازی آثار باستانی شهرستان و بافت قدیم طغرالجرد، راه اندازی خانه‌های بوم گردی، دعوت از سرمایه گذار بخش خصوصی جهت بازسازی و زیبا سازی بافت سنتی روستای درب گزک از دیگر اقدامات هستند.

او افزود: زیبا سازی آسیاب هشتم، کار در مجموعه گردشگری بی بی عصمت و تامین آب فضای سبز این مجموعه با حفر چاه، انجام کار مطالعات باستان شناسی شهرستان، احداث مجموعه گردشگری خاک آخوند از جمله خدمات هستند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋