🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سید حسن نصرالله: شهادت حاج قاسم و المهندس آغازگر تاریخی تازه است

سید حسن نصرالله سخنرانی خود را درباره جنایت اخیر آمریکا آغاز کرد
به گزارش گروه بین‌الملل اخبار ، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در مراسم یادبود برای شهیدان سردار قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس در بیروت درباره اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور مجاهدان اسلام سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امروز خود به اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپاه قدس و نایب‌رئیس الحشد الشعبی و چرایی ارتکاب این اقدام در این برهه زمانی پرداخت.

شرکت‌کنندگان در این مراسم شعار «حاج قاسم شهادتت مبارک» سردادند.

سید حسن نصرالله در سخنرانی خود گفت: امروز مراسم یادبود و بزرگداشت فرمانده اسلامی و جهادی بزرگ هستیم که همانا حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، فرماندهی بزرگ و مجاهدی عزیز و دیگر شهدای ایرانی و عراقی هستیم که در جنایت اخیر به درجه شهادت نایل آمدند.

او افزود: تاریخ شهادت سردار سلیمانی نقطه سرنوشت‌سازی بین دو مرحله از تاریخ است. این تاریخ جدید نه تنها در ایران و عراق بلکه برای همه منطقه خواهد بود. سردار سلیمانی هدف خود را با شهادت در شب جمعه گذشته محقق کرد، زیرا این هدف شخصی وی بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: بیشترین کاری که دشمن می‌تواند انجام دهد، کشتن ماست و بهترین هدفی که به دنبال آن هستیم، شهادت است. در نتیجه ما شکست نمی‌خوریم. فرماندهان بزرگ معمولا شهادت را برای خود می‌خواهند و برای امت خیر و زندگی و رفاه و سعادت دنیوی و اخروی و عزت و کرامت و قدرت و بازدارندگی را می‌خواهند.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به ویژه در سال‌های اخیر عاشق شهادت بودند. کسانی که در جبهه‌های جنگ بین گلوله‌ها و ترکش‌ها مبارزه می‌کردند نگران بودند که مبادا شهید نشوند.

روز جمعه سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری، سرهنگ پاسدار شهروز مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی، سروان پاسدار وحید زمانی نیاو و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی عراق، و تعدادی دیگر از مجاهدان این سازمان در حمله وحشیانه آمریکا به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

این خبر در حال تکمیل است...

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋