🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انجام فعالیت های زیر بنایی برای محرومیت زدایی در شهداد

پور ابراهیمی گفت: اقدامات محرومیت زدایی در زمینه های مختلف در منطقه شهداد استان کرمان با کمک یکی از بانک ها انجام خواهد شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، محمدرضا پورابراهیمی ،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در بازدید از روستا‌های بخش شهداد و نشست مشترک با مدیرعامل بانک رفاه کشور در شهداد گفت: از مدیران ارشد این بانک در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی بانک رفاه برای حضور در استان کرمان دعوت شد.

او اظهار داشت: شهداد در شهرستان کرمان  به عنوان منطقه‌ای برای انجام اقدامات محرومیت زدایی توسط بانک رفاه انتخاب و امروز از مناطق روستایی این منطقه، مشکلات مردم، طرح‌های گردشگری و کشاورزی بازدید شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از بررسی موضوع و تبیین مواضعی که از سوی مسئولان در بخش کشاورزی، گردشگری و موضوعات مختلف در حوزه‌های اقتصادی مطرح شد در نهایت جمع بندی بر این شد از ظرفیت حمایت‌ها مستقیم و غیر مستقیم بانک رفاه در کرمان استفاده کنیم.

او ادامه داد: استفاده از ظرفیت تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله مسکن و کشاورزی و راه اندازی واحد‌های بازرگانی برای امر حمایت از صادرات محصولات کشاورزی شهداد در زمینه تولید سیر و خرما که دو محصول استراتژیک منطقه محسوب می‌شود از جمله تصمیمات اتخاذ شده در نشست با مدیرعامل بانک رفاه کشور بود.

پورابراهیمی تاکید کرد: انجام اقدامات با رویکرد حمایتی توسط شرکت‌های وابسته به بانک رفاه در کشور که کار را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند با هدف توزیع محصولات کشاورزی شهداد در سطح ملی و صادرات این محصولات یکی از مباحث اصلی نشست با مدیرعامل بانک رفاه بود.

او به حمایت‌های بانک رفاه در زمینه اشتغال، تولید و بخش‌های اقتصادی اشاره و تصریح کرد: حمایت در بخش‌های اجتماعی نیز توسط این بانک مورد توافق قرار گرفت و در این مسیر توافق شد بانک رفاه به منظور تکمیل ۳۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در این منطقه کمک کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در حوزه مسائل مربوط به بخش کشاورزی نیز قرار شد شهداد از طریق قرارگاه سازندگی بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان مورد حمایت قرار گیرد.

او افزود: امیدواریم در طول هفته‌های آینده آغاز طرح بهبود بازسازی و لایه روبی قنوات کشاورزی در حوزه شهداد در سطحی مشخص با حمایت بانک رفاه آغاز شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋