🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرمایه گذاری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در واحد پتروشیمی سنقر و کلیایی

فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه در واحد پتروشیمی این شهرستان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود، گفت : با بهره‌برداری از این واحد تولیدی برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های اخبار از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت : زمین موردنیاز برای ساخت واحد پتروشیمی این شهرستان تملک شده و مقدمات اولیه شروع فعالیت اجرایی این پروژه فراهم شده است.

او گفت : عملیات خاکریزی در زمین این واحد تولیدی انجام شده و نقشه‌های قبلی نیز که نیاز به جابجایی داشت اصلاح گردیده و به زودی عملیات اجرایی ساخت این پروژه شروع می‌شود.

او به تغییر در محصول تولیدی این شرکت اشاره کرد و افزود: محصول این شرکت اکنون به «متیل آمین» که در تولید کود و سموم کشاورزی کاربرد دارد، تغییر یافته و شرکت پتروشیمی نگین سنقر که زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس است، در این شهرستان فعالیت خود را شروع کرده است.

 او افزود: امسال ۲۵۰ میلیون تومان برای ساخت این پروژه اختصاص یافته و در مجموع هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود که در ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه نقش موثری خواهد داشت.

عملیات اجرایی پنجمین پتروشیمی کرمانشاه ۹ خرداد سال ۹۸ با حضور معاون وزیر نفت و مسئولان استان کرمانشاه در شهرک صنعتی سنقر و کلیایی آغاز شد.

قرار بود این پروژه به مالکیت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در زمینی به مساحت پنج هکتار و سرمایه گذاری در حدود ۴۰ میلیون دلار و در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ ماهه به بهره‌برداری برسد.

ظرفیت تولید این شرکت سالانه ۴۸ هزار تن محصولاتی شامل کامپانداتیلین، کامپاندوپروپلین و مستربچ اعلام شد که موارد مصرف این محصولات در صنعت‌های ساختمان، برق، خودروسازی، صنایع بسته بندی، کشاورزی، نفت، گاز و پتروشیمی است.

فرماندار سنقر و کلیایی تغییر در نوع محصول تولیدی و همچنین نیاز به جابجایی در نقشه‌ها را از دلایل تاخیر در اجرای این پروژه اعلام کرد .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋