🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهره برداری از ۱۹ طرح عمرانی خدماتی در جوانرود

۱۹ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با بیش از ۷۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان جوانرود به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های اخبار از کرمانشاه؛ طرح‌های عمرانی خدماتی کشاورزی شامل گازرسانی به ۱۰ روستا، پنج طرح کشاورزی از جمله تکمیل زیرساخت‌های باغات انگور داربستی، آبیاری تحت فشار روستای هشت پشوله، تعمیر و بازسازی کانال‌های آبرسانی ده توت، احداث زیرساخت باغات و جاده بین مزارع، اجرای طرح هادی پنج روستای بیوله، بانی لوان، کلاش قوه، لولم، صفی آباد و همچنین کلنگ زنی بوستان کودک شهرشروینه با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار است.

فرماندار جوانرود در آیین بهره برداری از این طرح‌ها با تبریک هفته دولت گفت: در هفته دولت امسال ۶۸ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف گازرسانی، آبرسانی، کشاورزی، برق رسانی، عمران شهری و روستایی و اجرای طرح هادی با بیش از ۲۲۴ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

رستگار یوسفی به طرح گازرسانی به روستا‌های شهرستان جوانرود اشاره کرد و افزود: در اولین روز از هفته دولت ۱۰ روستای این شهرستان با ۴۲۵ خانوار و یک هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت امروز در روستای دهسرخ به نمایندگی از سایر روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

او اظهارداشت: با افتتاح گازرسانی به این ۱۰ روستا ۳۱ روستای شهرستان جوانرود از نعمت گاز بهره‌مند و تا پایان امسال ۴۰ روستای دیگر این شهرستان نیز از نعمت گاز برخوردارمی شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز به مشارکت و فرهنگ بالای مردم اورامانات اشاره کرد و گفت: فرهنگ بالای مردم این منطقه در مشارکت و حفظ اموال عمومی زبانزد است.

مهرداد سالاری به بازسازی روستای بیوله از توابع بخش کلاشی جوانرود در دوران زلزله اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بیوله یکی از روستا‌های نمونه در بازسازی است، کار‌های بسیار خوبی در این روستا انجام گرفته و زیرساخت‌ها براساس شرایط اقلیمی و فرهنگی اجرا شده است.

او با اشاره به آغاز عملیات بوستان کودک شهرشروینه اظهارداشت: مردم این شهر برای توسعه و آبادانی شهرشان مشارکت خوبی دارند انشاالله ما هم بتوانیم به توسعه این شهرتازه تاسیس کمک کنیم.

سالاری یاد آورشد: باوجود محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان چرخ‌های توسعه عمرانی در منطقه، استان و کشور متوقف نشده است انشا الله با مشارکت مردم بیش از پیش شاهد توسعه و آبادانی در استان کرمانشاه باشیم.
ز

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋