🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دولت شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای ملت بزرگ اسلامی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر اگر چه عمر کوتاهی داشت، اما الگویی نه برای دولت‌ها بلکه برای همه ملت بزرگ اسلامی است.

نشست فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با استاندار

 به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با استاندار کرمان که به مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی، باهنر و گرامیداشت هفته دولت گفت: ملت ما در طول ۴۱ سال گذشته، در زمان امام غیر معصوم کاری کردند که در زمان امام معصوم هم انجام نشده است و می‌توان گفت، درحقیقت تقدیم ۱۸۸ هزار شهید دفاع مقدس تحت امر، ولی و حجت خدا برای بقای دین خدا و برای کرامت انسانی و با آن شرایط خاص، حرکتی جاوید، ماندگار و تاریخی ماست.

او افزود: دولت شهیدان رجایی و باهنر اگر چه عمر کوتاهی داشت، اما الگویی نه برای دولت‌ها بلکه برای همه ملت بزرگ اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه دولت شهیدان باهنر و رجایی شش شاخصه دارد که مایه افتخار همه ماست، بیان داشت: اوّلین آن ولایت باوری این انسان‌های بزرگ بود، هم در مبارزات شان هم در خدمتشان به مردم، دوم مردمی بودن آن‌ها که شاخص‌های اصلی بزرگواری و ماندگار ایشان است، سوم خدمت بی منت آنها، چهارم اخلاص در عملشان، پنجم ساده زیستی آن‌ها که پایه و اساس کار بوده و ششم صداقتی که در گفتارشان با همه مردم داشتند.

سردار معروفی تصریح کرد: ما به عنوان سپاه هر جا که نیاز باشد در کنار شما هستیم و هر جا که احساس می‌کنید، کار به زمین خورده، ما می‌توانیم جلوی آن را بگیریم به زمین نخورد و بلندش کنیم به خصوص در حوزه اجتماعی، مردمی، حرکت‌های جهادی و گروه‌های جهادی ما در این حوزه کنار شما هستیم، خود ما هم با سپاه برای مناطق محروم ۲۰ میلیارد برنامه داریم و اولویت ما موضوعات بهداشتی، اشتغال، جهیزیه و برای عشایر هم در حوزه بهداشت و مدرسه شروع به کار کردیم.

محمد جواد فدایی استاندار استان کرمان گفت: هفته دولت اصلش یادآور خاطره دو شهید بزرگوار شهیدان رجایی و باهنر است، خوب است که ما در این فرصت ویژگی‌های آن دو شهید را مرور کنیم و از روش‌ها و ویژگی‌های آن‌ها درس‌هایی بگیریم و مدیران، کارکنان دولت در کارهایشان آن‌ها را سرمشق خودشان قرار دهند و به آن‌ها توجه کنند.

او افزود: تواضع و مردم‌داری این دو بزرگوار در کارشان از عواملی بود که باعث ماندگاری، بزرگ ماندن آن‌ها در اذهان و در تاریخ بوده است.

استاندار کرمان بیان داشت: موفقیت‌هایی که دولت داشته چه در سطح کشوری و چه در سطح استانی، قطعاً بدون همکاری نیرو‌های نظامی، سپاه و بسیج امکان پذیر نبود همه این کمک، همکاری و هم فکری‌ها باعث شد تا حدی موفقیت‌هایی حاصل شود که باعث خوشحالی ما و رضایت مردم شود.

فدایی تصریح کرد: علی رغم همه مشکلاتی که وجود داشته، در مقایسه با سال گذشته در هفته دولت پروژه‌های عمرانی که به بهره برداری می‌رسد، حدود ۳ برابر بیشتر از پروژه‌های پارسال هستند و این نشانه تلاش و همکاریست که در فضای امن فراهم شده است.

او بیان داشت: طی هفته دولت امسال، با وجود همه محدودیت‌ها و فشار‌هایی که در سطح ملی و استان به خصوص بحث کرونا (که وقت و انرژی زیادی را از سیستم اجرایی و در مجموع از کل نظام گرفت)، سه برابر کار جدید شروع می‌شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋